گوگل از کروم‌کست آئودیو با امکان پخش بی‌سیم محتوای صوتی رونمایی کرد

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
در حالی که ساعتی پیش از گوشی‌های نکسوس جدید گوگل در کنار تبلت پیکسل C و نسخه‌ی جدید کروم‌کست رونمایی شد، این کمپانی عضو جدید خانواده‌ی کروم‌کست به نام کروم‌کست آئودیو را نیز معرفی کرد.
تبلیغات

اگر نسخه‌ی قبلی و نسل جدید کروم‌کست مخصوص تلویزیون‌ها طراحی شده است، امشب گوگل در مراسم خود از کروم‌کست آئودیو برای اتصال به اسپیکرهای مختلف و پخش محتوای صوتی رونمایی کرد. این گجت می‌تواند پلی باشد میان سرویس‌های جدید پخش محتوای صوتی و موسیقی با تکنولوژی‌های قدیمی پخش صدا.

از نظر طراحی کروم‌کست آئودیو فرق زیادی با کروم‌کست جدید ندارد و تنها به جای رابط HDMI از جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری استفاده شده که مستقیما به پشت اسپیکر وصل می‌شود. این دستگاه نیز مانند کروم‌کست جدید که برای تلویزیون‌ها عرضه شده ۳۵ دلار قیمت دارد و به زودی وارد ۱۷ کشور خواهد شد. امکان اتصال کروم‌کست به اسپیکرهای قدیمی، اسپیکرهای بلوتوث یا پخش موسیقی از طریق شبکه‌ی وای‌فای وجود دارد و امکان پخش آهنگ از سرویس‌هایی چون اسپاتیفای یا پاندورا و اپلیکیشن موزیک‌پلی گوگل وجود دارد.

علاوه بر اتصال کروم‌کست آئودیو به اسپیکر، باید آن را به یک منبع تغذیه نیز وصل کنید که نشان می‌دهد کمی تعداد سیم‌های شما بیشتر خواهد شد. قطعا بسیاری از کاربران به چنین وسیله‌ای نیاز داشتند و در آینده شاهد پیشرفت این دانگل صوتی خواهیم بود. باید منتظر باشیم تا به زودی نظرات کاربران و متخصصان درباره‌ی کروم‌کست آئودیو گوگل منتشر شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات