نکسوس 5 ایکس و نکسوس 6 پی با شبکه‌ی مخابراتی Project Fi سازگار هستند

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
گوگل در جریان برگزاری کنفرانس مربوط به معرفی محصولات خود اعلام کرد که دو گوشی هوشمند جدید نکسوس این کمپانی با شبکه‌ی مخابراتی اختصاصی گوگل با نام Project Fi سازگار خواهند بود.
تبلیغات

دقایقی پیش گوگل در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات جدید خود از نکسوس ۵ ایکس و نکسوس ۶ پی رونمایی کرد. این گوشی‌‌های هوشمند با شبکه‌ی مخابراتی گوگل با عنوان Project Fi سازگار خواهند بود. نکسوس‌های جدید ال‌جی که از ماه اکتبر روانه‌ی بازار خواهند شد، پس از نکسوس ۶ دیگر گوشی‌های هوشمند گوگل سازگار با Project Fi هستند. 

شبکه‌ی مخابراتی گوگل در واقع ترکیبی از شبکه‌ی وای-فای و شبکه‌ی مخابراتی اپراتورهایی نظیر اسپرینت و تی-موبایل است. گوشی‌های منطبق بر این شبکه‌ی مخابراتی همیشه بهترین و سریع‌ترین شبکه‌‌ای را که گوشی می‌تواند به آن متصل شود، انتخاب کرده و در مقابل فرآیند پرداخت حق اشتراک را نیز بسیار ساده می‌کند. با پرداخت ۲۰ دلار در هر ماه، کاربران قادرند تا به ویژگی‌هایی نظیر برقراری تماس‌های تلفنی، ارسال پیامک، اتصال به وای-فای و پوشش بین‌المللی دسترسی داشته باشند. به ازای استفاده یک گیگ از ترافیک در شبکه‌ی مخابراتی، ۱۰ دلار به حساب پرداختی هر کاربر اضافه خواهد شد. این تعرفه‌ها در داخل و خارج از آمریکا در دسترس خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات