کروم‌کست جدید گوگل رسما رونمایی شد (بروزشد: قیمت و زمان عرضه)

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۲
مطالعه 1 دقیقه
مراسم رونمایی از گوشی های جدید نکسوس گوگل که با همکاری کمپانی‌های هوآوی و ال‌جی تولید شده‌اند در حال برگزاری است و طبق وعده‌ی قبلی گوگل، در خلال این رویداد نسخه‌ی جدید کروم‌کست این شرکت نیز معرفی شد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گوگل برای رونمایی از گوشی‌های نکسوس 6P هوآوی و نکسوس 5X ال جی در سان‌فرانسیسکو مراسمی ترتیب داده که هم اکنون در حال برگزاری است و طبق وعده‌ی قبلی این کمپانی، نسل جدید کروم کست گوگل نیز در کنار پرچمداران جدید آن معرفی شد. کروم کست جدید از نظر ظاهری دایره‌ای شکل است و در رنگ‌های سیاه، قرمز و زرد به فروش خواهد رسید. این محصول از شبکه‌ی بی‌سیم ۵ گیگاهرتز 802.11ac پشتیبانی می‌کند.

کروم‌کست جدید نسبت به نسل قبلی امکانات و ویژگی‌های جدیدی دارد که می‌توان به قابلیت Feeds برای نمایش وضعیت شبکه‌های اجتماعی و تصاویر، Fast Play برای استفاده از ارتباط با پهنای باند بیشتر و Chromecast Audio برای اتصال کروم‌کست به اسپیکر از طریق پورت AUX اشاره کرد. این محصول نیز از طریق پورت HDMI به تلویزیون متصل خواهد شد. امکان تماشای مسابقات NHL و NBA و سازگاری با استپاتیفای روی کروم‌کست فراهم شده است.

تا کنون ۲۰ میلیون دانگل کروم‌کست فروخته شده است. کروم کست جدید نیز مانند نسخه‌ی قبلی خود ۳۵ دلار قیمت دارد و قرار است به زودی در ۱۷ کشور نیز عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات