اچ تی سی نسخه‌ی جدید وان ام 9 پلاس را با نام Aurora معرفی کرد

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی امروز در جریان برگزاری مراسمی دو گوشی هوشمند پرچمدار را معرفی کرد. همانطور که انتظار می‌رفت تایوانی‌ها در جریان این مراسم از نسخه‌ی‌ جدید وان ام ۹ پلاس با نام نسخه‌ی Aurora رونمایی کردند.
تبلیغات

اچ‌تی‌سی در جریان مراسم امروز از نسخه‌ی جدید وان ام ۹ پلاس اچ‌تی‌سی با عنوان Aurora رونمایی کرد. این گوشی‌هوشمند در ظاهر شبیه به نسل پیشین است. از جمله‌ی تغییرات اعمال شده در نسخه‌ی جدید این گوشی‌هوشمند باید به سنسور مورد استفاده در دوربین به همراه فوکوس خودکار لیزری اشاره کنیم. این گوشی‌هوشمند از وجود یک سنسور ۲۱ مگاپیکسلی ضد شوک بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی محل بالای دوربین اصلی را که در نسخه‌ی پیش دوربین دوم در آنجا قرار داشت، به فوکوس خودکار لیزری اختصاص داده است. سایر مشخصات فنی این گوشی هوشمند با نسخه‌ی اصلی تفاوت خاصی ندارند.

نسخه‌ی جدید وان ام ۹ پلاس از یک صفحه‌ی نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۲٫۵۰ در ۱٫۴۴۰ پیکسل، سه گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق پورت میکرو SD تا دو ترابایت بهره می‌برد. اچ‌تی‌سی در این گوشی از تراشه‌ی هلیو ایکس ۱۰ با کد MT6795T با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز استفاده کرده است. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی باید به بلندگوهای دوقلوی استریو اشاره کرد. در پایین گوشی نیز کلید فیزیکی Home را می‌توان دید که سنسور اثر انگشت روی آن قرار گرفته است. باتری مورد استفاده در این گوشی هوشمند ۲٫۸۴۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد. تایوانی‌ها در ساخت بدنه گوشی از آلومینیوم استفاده کرده‌اند. این گوشی هوشمند از ۵ اکتبر با قیمت ۶۳۰ دلار روانه‌ی بازار خواهد شد.

HTCOneM9PlusAurora 1
HTCOneM9PlusAurora 2
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات