زومجی: نگاهی به Silent Hills P.T؛ ترسناک‌ترین پروژه‌ای که هیچگاه به سرانجام نرسید

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سال پیش بود که دموی قابل بازی P.T، که مربوط به پروژه‌ی Silent Hills بود، تبدیل به ترسناک‌ترین تجربه‌ در بین بازی‌های ویدیویی شد و هنوز هم علاقه‌مندانی مشغول به کنکاش در راز‌های آن دارند. بازی کنسل شده‌ای که توسط اسطوره‌ی دنیای گیم، هیدیو کوجیما و کارگردان سرشناس هالیوودی، گیلمرو دل‌ تورو در حال ساخت بود. زومجی در مقاله‌ای، به کندوکاو در دنیای عجیب P.T پرداخته است.
تبلیغات

P.T متاسفانه یا خوش‌بختانه ترس را به حدی بسیار بیشتر از آن‌چه در یک بازی رایانه‌ای انتظار دارید، تقدیمتان می‌کند. هیدئو کوجیمای نابغه، از آن‌جایی که علاقه‌ای بی‌پایان به داستان سرایی و خلق دنیاهایی مخصوص به خود را دارد هرگز فقط با ساخت یک دنیا به نام متال‌گیر آرام نگرفته و نخواهد گرفت. علاقه‌ی شگرف او به ساخت دنیاهایی از جنس دیگر و متفاوت با متال‌گیر باعث شد که همواره منتظر یک بازی جدید و خارق‌العاده با دنیایی کاملا تازه از او باشیم. هنوز شش ساعت از انتشار یک دموی ترسناک و دهشتناک برای پلی‌استیشن 4  با سازندگانی نامشخص نگذشته بود که یک نفر موفق به حل تمام معماهای آن شد و کات‌سین آخرش را تماشا کرد. انتشار آن ویدیو در دنیای اینترنت، باعث شد تا همگان بفهمند که P.T دمویی است از بازی بسیار بزرگی که قرار است هیدئو کوجیما و گیلرمو دل تورو آن را بسازند و این موضوع در آن زمان تبدیل به یکی از بزرگترین بمب‌های خبری دنیای بازی‌های رایانه‌ای شد. بزرگی این خبر کاملا طبیعی بود چرا که ساخته شدن یک بازی تازه از سری Silent Hill آن هم توسط یک بازی‌ساز خارق‌العاده و کارگردان به نام سینما و با بازیگری «نورمن ریداس» دوست‌داشتنی، خبر کوچکی نبود.

برای مطالعه نگاهی به Silent Hills P.T؛ ترسناک‌ترین پروژه‌ای که هیچگاه به سرانجام نرسید، به زومجی مراجعه کنید.

P.T

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید. با کانال رسمی زومجی در تلگرام هم می‌توانید هر جا و هر لحظه از داغ‌ترین مطالب زومجی مطلع شوید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات