پوشش زنده مراسم رونمایی از نکسوس 5X و 6P گوگل [پایان یافت]

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
امشب گوگل در کنفرانس خود از دو گوشی نکسوس جدید ساخت هواوی و ال‌جی، نسل جدید کروم‌کست و نسخه نهایی اندروید 6 مارشمالو رونمایی خواهد کرد. شاید در کنار این‌ها خبرهای جدیدی از غول مانتین ویو نیز بشنویم. ما در زومیت این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.
تبلیغات

امشب ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران، گوگل در سان فرانسیسکو کنفرانسی اختصاصی برگزار می‌کند. این اولین مراسم ویژه گوگل پس از انتصاب ساندار پیچای به عنوان مدیر عامل این کمپانی است. انتظار می‌رود امروز گوگل از دو تلفن نکسوس 5X که با همکاری ال‌جی و نکسوس 6P که توسط هواوی تولید شده‌اند، رونمایی کند. طی چند روز گذشته آنقدر تصویر و خبر از این دو محصول فاش شده که تقریبا همه مشخصات فنی این دو محصول را پیش از معرفی‌شان می‌دانیم.

google event

نکسوس 5X به نمایشگر ۵.۲ اینچ فول اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸، دو گیگابایت حافظه رم، دوربین ۱۲.۳ مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت مجهز شده و نکسوس 6P دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن WQHD بوده و مجهز به باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ نسخه ۲.۱ است.

اما به همراه این دو گوشی جذاب، امروز گوگل نسخه نهایی اندروید ۶ مارشمالو را نیز منتشر خواهد کرد و کاربران ابزارهای نکسوس و تلفن‌های موتورولا طبق معمول جزو اولین افرادی خواهند بود که بسته بروزرسانی به نسخه جدید سیستم عامل گوگل را دریافت می‌کنند. پیش‌تر در زومیت به بررسی نسخه پیش نمایش توسعه‌دهندگان اندروید ام جدید پرداخته بودیم.

همچنین گفته می‌شود نسل جدید دانگل کروم‌کست نیز در این مراسم رونمایی خواهد شد.

این صفحه به طور خودکار بروزرسانی می‌شود.

 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات