گزارش زومیت از مراسم رونمایی از تلفن‌های فلای و وایلی فاکس در ایران

سه‌شنبه ۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
مطالعه 5 دقیقه
شرکت فلای که محصولات میان‌رده و پایین‌رده با قیمت‌های رقابتی تولید می‌کند مدتی است که فعالیت خود را در بازار کشور آغاز کرده است. در همین راستا دیروز شرکت فوژان تل به عنوان نماینده رسمی محصولات فلای و وایلی فاکس در ایران طی مراسمی از محصولات این برندها رونمایی کرد.
تبلیغات

کمپانی انگلیسی فلای به صورت رسمی محصولات خود را در ایران عرضه کرد. شرکت فوژان تل، به عنوان نماینده انحصاری و رسمی، گوشی‌های فلای را با پشتیبانی کامل وارد بازار کرده و خدمات پس از فروش را به خریداران عرضه می‌کند. فلای از سال ۲۰۰۳ میلادی فعالیت رسمی خود را در لندن آغاز کرده و هم اکنون در بازار کشورهایی چون روسیه، اوکراین، هندوستان و اروپای جنوبی حضور فعال دارد.

در این مراسم، علاوه بر همه گوشی‌های فیچرفون و هوشمند اندرویدی این برند، از دو گوشی جدید شرکت وایلی فاکس که با سیستم عامل سیانوژن عرضه شده‌اند، رونمایی شد. محصولاتی قدرتمند که تنها برای بازار کشورهای محدودی ارایه شده و به واسطه استفاده از سیانوژن، محبوبیت خاصی بین کاربران گوشی‌های هوشمند دارد.

فوژان تل

مهدی جعفری، ‌مدیر عامل فوژان تل درباره فعالیت این شرکت گفت:

فوژان تل یکی از مجموعه‌های گروه فوژان است که مجموعه‌ای بزرگ‌ از شرکت‌هایی است که در زمینه فروش، واردات، توزیع و خدمات پس از فروش در بازار الکترونیک در منطقه خاورمیانه و آفریقا مشغول به فعالیت است. برای افزایش سهم بازار و استفاده بهینه از توانمندی‌ها و پتانسیل های مجموعه، فوژان تصمیم گرفت تا در بازار تجهیزات هوشمند نیز شروع به سرمایه گذاری کند و حاصل این تصمیم، ایجاد شرکت فوژان‌تل بود. در شروع فعالیت خودمان، از دو برند توانمند فلای و وایلی فاکس استفاده کردیم تا با عرضه آن‌ها در کشور، کاربران بتوانند گوشی‌هایی با قیمت مناسب و کارایی بالا را در اختیار داشته باشند.
مهدی جعفری، فوژان تل

وی درباره تلفن‌های فلای گفت:

این گوشی‌ها در بازارهای غربی خوش درخشیده‌اند و به آنها لقب وان پلاس نیم‌کره غربی داده شده است.

از محصولات فلای، در حال حاضر ۹ گوشی وارد بازار کشور شده‌اند و ۲ محصول وایلی فاکس با اسامی استورم و سوئیفت نیز به زودی عرضه خواهند شد.

تلفن های فلای

جعفری درباره نحوه فروش محصولات فلای در کشور گفت:

ما در شبکه‌های نوین فروش نیز فعالیت ویژه‌ای خواهیم داشت و هدفمان این است که برای فروش این تلفن‌ها از ترکیب روش‌های سنتی و مدرن بهره ببریم.

او سپس به قیمت رقابتی این محصولات و ارزشی که کاربر در برابر مبلغ پرداختی به دست می‌آورد اشاره کرد و گفت:

ما به دنبال رقابت در سطح تلفن‌های پرچمدار نیستیم و برای این حوزه با برند دیگری به نام وایلی فاکس وارد بازار شده‌ایم. هدف ما ارائه محصولاتی با قیمتی بسیار خوب و کیفیت مناسب است تا بتوانیم کاربران را راضی کنیم به جای خرید محصولات برندهای پرآوازه‌تر، محصولات فلای را خریداری کنند. محصولات فلای در بازه قیمتی ۲۰۰ هزار تا یک میلیون تومان قرار دارند.

تلفن فلای تورنادو

در ادامه این نشست، سیدی، مدیر خدمات پس از فروش فوژان تل نیز به ارائه توضیحاتی درباره شرایط گارانتی محصولات فلای پرداخت. وی گفت:

مهم‌ترین بخش خدمات فلای در واقع خدمات پیش از فروش آن است، چرا که بر اساس آماری که طی چند ماه فعالیت در کشور داشته‌ایم، نرخ خرابی و برگشت محصولات فلای زیر یک درصد بوده که آماری بسیار خوب است.

وی درباره باشگاه مشتریان فوژان‌تل و مزایای عضویت در آن نیز صحبت کرد. سیدی گفت:

با عضویت در باشگاه مشتریان فوژان‌تل علاوه بر امکاناتی نظیر شرکت در قرعه‌کشی‌ها و اطلاع از تخفیف‌های ویژه کاربران می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل ناشی از ساخت دستگاه تا ۲۸ روز پس از خرید با ارائه فاکتور، اقدام به تعویض تلفن خود کنند.
فلای

پس از نشست خبری نیز این امکان وجود داشت تا بتوانیم با مدل‌های مختلف تلفن‌های فلای از نزدیک کار کنیم. هر یک از این محصولات در یک رده قیمتی جای می‌گرفتند و حتی قدرتمندترین آنها از نظر مشخصات سخت‌افزاری یک ابزار میان رده با قیمت حدودا ۷۵۰ هزار تومان بود که به عنوان یک محصول میان رده کیفیت قابل قبولی داشت.

اما در بین محصولات فلای، مدل Blade بیش از سایر مدل‌ها توجه ما را به خود جلب کرد. ابزاری با مشخصات سخت‌افزاری میان رده که به دلیلی کیفیت ساخت بسیار خوب، وزن بسیار کم و از همه مهم‌تر ضخامت ۵.۱ میلی‌متری، قیمتی بالاتر از سایر محصولات فلای دارد.

fojhuntel fly 7

این تلفن با نمایشگر ۴.۸ اینچی آمولد اچ‌دی، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پردازنده ۸ هسته‌ای مدیاتک و باتری ۲۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی، بدنه‌ای شیشه‌ای در دو طرف دارد و وزن آن تنها ۹۵.۵ گرم است.

فلای بلید

وقتی این گوشی را در دست می‌گیرید، ترکیب کیفیت ساخت مناسب، ضخامت بسیار کم و وزن بسیار پایین آن حس یک کالای متفاوت را ارائه می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات