مشخصات فنی تلفن Mi 5 شیائومی فاش شد؛ اسنپدراگون 820 در کنار 4 گیگابایت رم

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۴
مطالعه 1 دقیقه
شرکت چینی شیائومی که از بزرگ‌ترین تولید کنندگان گوشی هوشمند در دنیا است در سال جاری گوشی‌های بسیاری را معرفی کرده؛  حالا پس از معرفی می ۴ سی و با فاش شدن مشخصات فنی گوشی می ۵ به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی پرچمدار جدید شیائومی نیز خواهیم بود.
تبلیغات

جدیدترین شایعات از چین مشخصات پرچمدار آینده‌ی شیائومی با نام می ۵ را فاش کرده است. از مشخصات فنی فاش شده می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، ۴ گیگابایت رم، ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ اشاره کرد. به علاوه دوربین اصلی می ۵ دارای حسگر ۱۶ مگاپیکسل و دوربین ثانویه آن ۸ مگاپیکسل بوده و سیستم‌عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۵.۱.۱ با رابط کاربری MIUI 7 خواهد بود.

به علاوه این منبع زمان معرفی می ۵ را قبل از اتمام سال ۲۰۱۵ میلادی ذکر کرده است که با توجه به عدم عرضه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ قبل از شروع سال ۲۰۱۶ میلادی کمی عجیب به نظر می‌رسد.

هر چند در حال حاضر نمی‌توان از اطلاعات فاش شده اطمینان داشت، اما عرضه‌ی گوشی جدید از طرف شیائومی با توجه به پیشرفت‌های مشاهده شده در نسل‌های گذشته نظر علاقمندان بسیاری را به خود جلب خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات