مایکروسافت کیت نصب ویندوز 10 روی رسپ بری پای 2 را معرفی کرد

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
مطالعه 1 دقیقه
امکان نصب سیستم عامل ویندوز ۱۰ روی مینی کامپیوتر رسپ‌بری پای ۲ وجود دارد، اما تکمیل فرآیند نصب روی این مینی کامپیوتر که در واقع یک کیت است، کمی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد. حال آنکه مایکروسافت کیتی را برای تسهیل امر نصب ویندوز ۱۰ روی رسپ‌بری پایپای ارائه کرده است.
تبلیغات

کاربرانی که تاکنون برای نصب ویندوز ۱۰ روی رسپ‌بری پای ۲ با مشکلات فراوانی روبرو شده‌اند، در صورت استفاده از کیت معرفی شده توسط مایکروسافت و آدافروت (Adafruit) می‌توانند از روش بسیار راحت‌تری اقدام به نصب آخرین نسخه‌ی سیستم‌عامل مایکروسافت روی رسپ‌بری پای کنند.

مایکروسافت کیتی را با عنوان Windows IoT Care Starter Kit توسعه داده که تمام ابزازهای مورد نیاز برای نصب ویندوز ۱۰ را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این کیت شامل یک کارت حافظه‌ی SD است که در آن هسته‌ی ویندوز ۱۰ برای اینترنت اشیا در کنار ابزرا‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به منظور آغاز پروژه‌ها در این حوزه قرار گرفته است.

قیمت تعیین شده برای این کیت به همراه رسپ‌بری پای ۲ درحدود ۱۱۵ دلار است. در صورتی که تنها دوست دارید تا این کیت را تهیه کنید، کافی است تا مبلغ ۴۰ دلار را پرداخت کنید. به واقع مبلغ تعیین شده برای خرید این کیت بسیار زیاد است، اما در نظر دارید تا پروژه‌های خاصی را در حوزه‌ی اینترنت اشیا انجام دهید، پس پرداخت این مبلغ منطقی به نظر می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات