کدام گوشی‌های اچ تی سی به اندروید 6 بروزرسانی می‌شوند؟

دوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
LlabTooFeR که یکی از فاش کنندگان مطرح فعال در توییتر است، لیستی از تلفن‌های اچ‌تی‌سی که به اندروید ۶ مارشملو بروزرسانی می‌شوند را منتشر کرده است.
تبلیغات

دیروز یک کاربر توییتر با نام کاربری LlabTooFeR لیستی از تلفن‌های اچ‌تی‌سی را فاش کرد و ادعا کرد این محصولات، مدل‌هایی هستند که به اندروید ۶ مارشملو با سنس ۷ بروزرسانی خواهند شد. این کاربر مشهور در بین طرفداران اندروید شناخته شده است و منبعی تقریبا معتبر به حساب می‌آید.

List of devices that get Android M + Sense 7 Desire EYE, 816,820,826 HTC One M8,M8s, M8 EYE,E8 HTC One M9, M9+, ME, E9, E9+ Butterfly 2, 3— LlabTooFeR (@LlabTooFeR) سپتامبر 26, 2015

در این لیست نام تلفن‌هایی چون دیزایر ۸۱۶، دیزایر ۸۲۰ و دیزایر ۸۲۶ نیز دیده می‌شود. همچنین اچ‌تی‌سی وان ام ۹، وان ام ۹ پلاس، وان ام ای، وان E9 و +E9 و باترفلای مدل ۲ و ۳ نیز به اندروید ۶ آپدیت می‌شوند.

البته در پاسخ به این پست، LlabTooFeR تاکید کرده که «توجه کنید که این یک لیست اولیه است و برخی دستگاه‌ها با حافظه داخلی محدود، مثل گوشی HTC دیزایر ۸۱۶ ممکن است به اندروید ۶ بروزرسانی نشوند». بنابراین برای لیست نهایی باید منتظر بمانیم و ببینیم اچ‌تی‌سی چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات