میزو توضیحاتی در مورد لوگوی جدید خود ارائه کرد

یک‌شنبه ۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
طی سال گذشته، بعضی از شرکت‌ها تغییراتی جزیی در لوگوی خود داشته‌اند؛ ولی بعضی دیگر به این تغییرات بسنده نکرده و تغییرات گسترده‌ای را در لوگوی خود ایجاد کرده‌اند. میزو هم جزء شرکت‌هایی است که اقدام به تغییر لوگوی خود کرده است.
تبلیغات

پیش از این در زومیت خواندید که گوگل لوگوی خود را تغییر داده است. به نظر می‌رسد موج تغییر لوگوی شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری حالا به میزو رسیده است. پس از این که شاهد تغییر لوگوی ورایزن، لنوو و گوگل بودیم، به تازگی میزو هم اقدام به معرفی لوگوی جدید خود کرده است.

این شرکت در مورد این که چرا پس از ۱۲ سال تصمیم به تغییر لوگوی خود گرفته توضیحاتی ارائه کرده است. 

New Meizu Logo Meizu Pro Logo AH 5
لوگوی جدید میزو به گونه‌ای طراحی شده که هدف این شرکت تولیدکننده‌ی گوشی‌های هوشمند را مبتنی بر ارائه‌ی فناوری با کلاس جهانی که بر روی نیازهای انسان‌ها تمرکز کرده است، منعکس سازد. فلسفه‌ی انسانی میزو در سادگی لوگوی این شرکت  که در آن از حروف بزرگ sans-serif با لبه‌های نرم استفاده شده، مشهود است. همچنین انرژی نشاط آور میزو با سایه‌ی آب رنگی در این لوگو منعکس شده است.

 لوگوی قبلی میزو در شکل زیر قابل مشاهده است که دید بهتری به ما برای مقایسه می‌دهد.

AH Meizu MX4 7 LOGO

به نظر می‌رسد این روزها شرکت‌های زیادی در پی تغییر لوگوی خود به لوگویی با طراحی تخت و مینیمال هستند و در تصاویر هم لوگوی میزو -البته با کمی تفاوت- قابل مشاهده است.  اگر مایلید تا با ۹ شرکتی که طی سال گذشته اقدام به تغییر لوگوی خود کرده اند آشنا شوید مقاله «۹ شرکت فناوری که طی سال گذشته لوگوی خود را تغییر داده‌اند» را از دست ندهید.

نظر شما در مورد لوگوی جدید میزو چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات