تست بنچمارک GFXBench جزئیات تبلت ۱۳.۷ اینچی ZTE را فاش کرد

جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۳
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا شرکت چینی ZTE در حال ساخت تبلتی با برند Axon است. به تازگی تبلتی از این شرکت با شماره مدل A2016 در بنچمارک GFXBench تست شده است. برای اطلاع از مشخصات این تبلت شرکت ZTE با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 تست بنچمارک GFXBench برخی از ویژگی‌های سخت‌افزاری تبلت جدید ZTE را برای ما فاش کرده است؛ پیش‌بینی می‌شود در این تبلت از صفحه‌نمایش بزرگ ۱۳.۷ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ استفاده شده باشد. این صفحه‌نمایش از تراکم ۱۶۰ پیکسل بر اینچ بهره می‌برد. در این تبلت از اسنپدراگون ۸۱۰ استفاده شده است و پردازنده‌ی هشت هسته‌ای آن فرکانسی ۱.۹ گیگاهرتزی دارد که در کنار پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰، این تبلت را به یک تبلت با قدرت پردازشی بالا تبدیل خواهد کرد.

این تبلت از ۳ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی (امکان افزایش آن تا ۱۲۸ گیگابایت به وسیله‌ی درگاه MicroSD برای کاربر وجود دارد) بهره می‌برد. دوربین پشتی این تبلت ۷ مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های سخت‌افزاری این گجت می‌توان به پشتیبانی از شبکه‌‌ی LTE و بهره‌مندی از NFC اشاره کرد. اندروید نصب شده روی این تبلت در زمان تست نسخه‌ی ۵.۰.۲ بوده است. ZTE هنوز هیچ خبری از قیمت و زمان عرضه این تبلت منتشر نکرده است و باید تا زمان معرفی این تبلت بزرگ منتظر ماند.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات