تماشا کنید: جعبه‌گشایی گوشی کلس، اولین محصول تمام فلزی ال‌جی

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی ال‌جی روز دوشنبه ۳۰ شهریور از اولین گوشی تمام فلزی خود به نام کلس (Class) رونمایی کرد. این گوشی قیمت مناسبی دارد که در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی آن را تماشا کنید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی کلس نام گوشی تمام فلزی این کمپانی کره‌ای است که از یک طراحی باریک و نمایشگر ۵ اینچی HD بهره می‌برد و لایه‌ای از شیشه 2.5D روی آن را پوشانده که کمی در لبه‌ها حالت منحنی است.

این گوشی که در قالب یک محصول میان‌رده معرفی شده به پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اسنپدراگون ۴۱۰ کوالکام، ۲ گیگابایت رم، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه‌ی خارجی، سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسل، دوربین جلوی ۸ مگاپیکسل و یک باتری ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این گوشی از شبکه‌های پرسرعت LTE، تراشه‌ی NFC و بلوتوث نسخه‌ی ۴.۱ بهره می‌برد.

ال‌جی ابعاد گوشی کلس را ۱۴۲ در ۷۱.۸ در ۷.۴ میلی‌متر در نظر گرفته و وزن آن ۱۴۷ گرم است. سیستم صوتی یک وات در پشت این گوشی تعبیه شده است و تحت قرارداد اپراتورهای کره‌جنوبی با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ ولی انتظار می‌رود در آینده ال‌جی گوشی کلس را وارد دیگر کشورها کند. در ادامه می‌توانید ویدیوی جعبه‌گشایی این گوشی را تماشا کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات