بررسی ویدیویی زومجی از بازی FIFA 16

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
این روزها مخصوص فوتبالی‌ها و هواداران این ورزش پرطرفدار است؛ هوادارانی که از بستر بازی‌های ویدیویی استفاده می‌کنند تا به انجام این بازی بپردازند؛ اما سوال اصلی این است که فیفا ۱۶ چقدر در اجرای حس شبیه‌سازی موفق بوده و آیا می‌تواند یک سال دیگر به انتخاب شما تبدیل شود یا خیر. با بررسی ویدیویی زومجی از FIFA 16 همراه باشید.
تبلیغات

امسال رقابت بین دو رقیب دیرینه درعرصه‌ی بازی‌های شبیه‌ساز فوتبال بسیار جذاب است. شاید دلیل این امر، عملکرد خوب بازی Pro Evolution Soccer 2016 باشد؛ بازی که اگر چه چند سال است از روزهای اوج خود فاصله گرفته، اما امسال توانست به یکی بازی خوب و شاخص تبدیل شود. همین موضوع می تواند عاملی باشد تا همه‌ی نگاه‌ها به سمت فیفا 16 جلب شود و منتظر این باشیم تا ببینیم آیا این بازی توانسته باز هم راه موفقیت خود را در چند سال گذشته تکرار کند یا خیر. روز گذشته بررسی ویدیویی زومجی از بازی Pro Evolution Soccer 16 را تماشا کردید. اگر هنوز تصمیم خود مبنی بر اینکه کدام بازی را بخرید، قطعی نکرده‌اید، در ادامه با زومجی و تماشای بررسی ویدیویی بازی FIFA 16 همراه باشید.

دانلود ویدیو با کیفیت 360p | دانلود ویدیو با کیفیت HD 720p

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات