اسکرین شات جدیدی از مشخصات لومیا 950XL فاش شد

پنج‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
طبق پیش‌بینی‌ها مایکروسافت در رویداد بزرگی که در ششم اکتبر (۱۴ مهر) برگزار خواهد شد از لومیا 950XL رونمایی خواهد کرد. به تازگی تصویری فاش شده است که در آن لومیا 950XL از بیلد ۱۰۵۴۷ ویندوز موبایل ۱۰ استفاده می‌کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

تصویر مورد نظر اطلاعاتی را فاش می‌کند که بسیاری از آن‌ها را پیش از این در شایعات شنیده بودیم برای مثال؛ بر اساس این تصویر لومیا 950XL از صفحه‌نمایشی با رزولوشن QHD بهره خواهد برد. پیش‌بینی می‌شود در این گوشی از صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی استفاده شده باشد.این تصویر همچنین استفاده از ۳ گیگابایت رم و پردازنده اسنپدراگون ۸۱۰ را در لومیا 950XL تائید می‌کند که به معنای استفاده از پردازنده ۸ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۴۳۰ در این گوشی است.

طبق شایعات این لومیا 950XL از یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلوی گوشی بهره می‌برد. به احتمال فراوان شاهد حافظه داخلی ۳۲ گیگابیتی با قابلیت افزایش و یک باطری ۳۳۰۰ میلی آمپرساعتی در این گوشی خواهیم بود. احتمالا قابلیت شارژ بیسیم نیز در لومیا 950XL استفاده خواهد شد.

اگر یکی از طرفداران ویندوز فون هستید ششم اکتبر (۱۴ مهرماه) روز مهمی برای شما خواهد بود. احتمالا در کنار لومیا 950 و لومیا 950XL شاهد رونمایی از مدل‌های دیگر لومیا نیز باشیم. یقینا ۱۴ مهر برای طرفداران سرفیس‌پرو و مایکروسافت بند نیز روز خوبی خواهد بود.

لومیا
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات