مشخصات فنی OnePlus Mini فاش شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد کمپانی وان‌پلاس در حال کار بر روی گوشی جدیدی با نام وان‌پلاس مینی است و این گوشی را قبل از پایان سال ۲۰۱۵ میلادی معرفی خواهد کرد. امروز نیز با فاش شدن نتایج تست بنچمارک انتوتو شاهد فاش شدن مشخصات این گوشی هستیم. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

به نظر می‌رسد وان پلاس به زودی نسخه‌ی کوچک‌تری از پرچمدار خود را معرفی خواهد کرد. این گوشی به تازگی با نام A2301 در پایگاه‌داده‌ی تست بنچمارک انتوتو به ثبت رسیده و مشخصات آن نیز توسط این اپلیکیشن فاش شده است که نشان از معرفی یک گوشی بالارده توسط وان‌پلاس دارد.

از مشخصات ذکر شده برای وان پلاس مینی می‌توان به صفحه‌نمایش با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای MT6795T مدیاتک با فرکانس کاری ۲.۲ گیگاهرتز، پردازنده‌ی گرافیکی از سری PowerVR Rogue G6200، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسل اشاره کرد.

همچنین سیستم‌عامل پیش‌فرض وان پلاس مینی اندروید ۵.۱.۱ بوده و توانسته امتیاز ۵۴۳۱۱ را در تست بنچمارک انتوتو به نام خود ثبت کند. هر چند اندازه‌ی صفحه‌نمایش برای وان‌پلاس مینی ذکر نشده، اما شایعات گذشته خبر از صفحه‌نمایشی ۵ اینچی برای این گوشی می‌دادند.

در ادامه می‌توانید نتایج ثبت شده توسط این گوشی را مشاهده کنید:

AnTuTu OnePlus Mini
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات