تصویر جدیدی از هوآوی نکسوس 6P فاش شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
امسال گوگل قصد دارد دو محصول از سری گوشی‌های نکسوس را به بازار عرضه کند. این دو تلفن با توجه به شنیده‌ها نکسوس 6P و نکسوس 5X نام دارند و پیش‌بینی می‌شود که هفته آینده در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) شاهد معرفی این دو گوشی باشیم.
تبلیغات

همانطور که می‌دانید تصاویری از این دو نکسوس جدید پیش از این فاش شده بود و ما امروز شاهد یک رندر جدید از گوشی نکسوس تولید شده توسط هوآوی یعنی نکسوس 6P هستیم. تصاویر قبلی از نکسوس هوآوی را در زیر مشاهده می‌کنید.

نکسوس

همانطور که اندروید پلیس اعلام کرده در این رندر می‌توان پشت و جلوی نکسوس هوآوی را مشاهده کرد. با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد طراحی نکسوس 6P نشانی از یک گوشی گیرا و پر ابهت ندارد؛ این مساله را تا حدودی از عکس‌های فاش شده‌ی گذشته نیز فهمیده بودیم. در قسمت جلویی نکسوس جدید شاهد یک صفحه‌نمایش ۵.۷ اینچی رزولوشن QHD با دو اسپیکر در بالا و پایین آن هستیم. در قسمت پشتی دستگاه نیز اسکنر اثرانگشت و نوار سیاه رنگی که دوربین و فلش دوگانه LED روی آن قرار دارد را می‌توان مشاهده کرد.

به نظر می‌رسدهوآوی نکسوس 6P از یک پرازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰ و ۳ گیگابایت رم بهره خواهد برد. همچنین نکسوس 6P دارای دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود و در سه مدل ۳۲،۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه خواهد شد. همانند نکسوس 5X، نکسوس هواوی نیز به صورت پیش فرض با اندروید ۶ مارشملو عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات