باترفلای 3 و وان A9 روز 7 مهر ماه و پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی ماه آینده معرفی خواهند شد

چهارشنبه ۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
اچ‌تی‌سی کنفرانس رسمی خود را روز ۷ مهر ماه برگزار خواهد کرد و انتظار می‌رفت در این روز از دو گوشی جدید با نام‌های ‌Butterfly 3 و One A9 پرده‌برداری کند. اما بنابر شایعات جدید به نظر می‌رسد، وان ای ۹ ماه اکتبر معرفی شده و روز ۷ مهر ماه معرفی نخواهد شد.
تبلیغات

بنابر شایعات جدید گوشی باترفلای ۳ اچ‌تی‌سی روز ۷ مهر ماه معرفی می‌شود اما به جای وان ای ۹ در آن روز شاهد معرفی وان ام ۹ پلاس برای بازار جهانی خواهیم بود. البته این گوشی در زمینه‌ی دوربین بهبودهایی را به خود خواهد دید. به علاوه آن طور که از شواهد پیدا است باترفلای ۳ نیز مختص بازار چین خواهد بود.

اما گوشی که شایعات زیادی در مورد آن در روزهای گذشته فاش شده بود، با نام ای ۹ ماه اکتبر در مراسمی بزرگ رونمایی خواهد شد و با توجه به اینکه به نظر می‌رسد A9 پرچمدار آینده‌ی اچ‌تی‌سی خواهد بود، برگزاری مراسمی بزرگ نیز دور از انتطار نیست.

بنابر شایعات گذشته ای ۹ مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۱۷، دو گیابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی و صفحه نمایش ۵ اینچ با رزولوشن 1080P خواهد شد. دوربین اصلی این گوشی ۱۳ مگاپیسکل بوده و دوربین ثانویه‌ی آن دارای حسگر ۴ مگاپیکسلی اولتراپیکسل خواهد شد. وظیفه‌ی تامین انرژی این گوشی نیز برعهده‌ی باتری با ظرفیت ۲۱۵۰ میلی‌آمپر اعتی خواهد بود.

هر چند با توجه به اینکه ای ۹ گوشی پرچمدار اچ‌تی‌سی خواهد بود از مشخصات ذکر شده نمی‌شود اطمینان زیادی داشت و باید تا ماه اکتبر (اواخر مهر و اوایا آبان) منتظر ماند و دید که پرچمدار جدید اچ‌تی‌سی چه مشخصاتی خواهد داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات