MSI یک رایانه‌ی صنعتی (IPC) بدون فن مبتنی بر تراشه برادول را معرفی کرد

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۸
مطالعه 1 دقیقه
شرکت MSI از یک رایانه‌ی صنعتی (IPC) مبتنی بر پلتفرم برادول و بی‌تریل با نام MS-9A69 رونمایی کرد. آی‌پی‌سی‌ها سیستم‌هایی مبتنی بر پردازش‌های رایانه‌ای با معماری x86، برای اجرای نرم‌افزارهای صنعتی کاربرد دارند.
تبلیغات

 شرکت MSI رایانه‌ی صنعتی (IPC) مبتنی بر پلتفرم برادول و بی‌تریل را معرفی کرد. آی‌پی‌سی‌ها سیستم‌هایی مبتنی بر پردازش‌های رایانه‌ای با معماری x86، برای اجرای نرم‌افزارهای صنعتی کاربر دارند.

آی‌پی‌سی MS-9A69 در جهت اجرای نرم‌افزارهای نیازمند عملکرد بالا یا محاسبات بر پایه‌ی هسته‌ی کم مصرف مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه قادر به پشتیبانی از ۲ یا ۳ نمایشگر مستقل، ورودی برق مستقیم با ولتاژهای ۱۲، ۱۹ و ۲۴ ولتی، ۲ شکاف PCIe کوچک، ۴ درگاه LAN برای شبکه، ۶ درگاه USB و ۶ درگاه COM مورد استفاده برای نرم‌افزارهایی مانند ساخت سیستم‌های اتوماسیون، علامت دیجیتالی، مدخل اینترنت اشیا، کیوسک، POS، و رایانه‌های داخلی اتوبوس و سایر وسایل نقلیه است.

این دستگاه دارای برد ۳.۵ اینچی و بدون فن بوده که از هر دو پردازنده‌ی سیستم روی یک چیپ برادول و بی‌تریل پشتیبانی می‌کند. مدل‌های دارای پردازنده‌ی برادول، از درگاه کم مصرف و عملکرد بالای LVDS، به اضافه‌ی HDMI و VGA هم پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه از رم DDR3L نوعSO-DIMM (کوچکتر از رم‌های عادی) دارای فرکانس کاری 1333/1600 مگاهرتزی تا ظرفیت ۸ گیگابایت را پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات