هواوی در حال توسعه فبلتی مجهز به قلم استایلوس است

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
مطالعه 1 دقیقه
هواوی سال بسیار خوبی را پشت سر می‌گذارد و آن طور که به نظر می‌رسد این شرکت پس از معرفی میت اس که مجهز به فناوری مشابه فورس تاچ بود حالا درصدد معرفی فبلتی دارای قلم استایلوس است تا رقیبی برای گلکسی نوت ۵ روانه‌ی بازار کند.
تبلیغات

ممکن است سال آینده میلادی گلکسی نوت ۵ رقیبی واقعی برای قلم استایلوس خود در بازار گوشی‌های هوشمند ببیند. بنابر شایعات جدید مطرح شده که منبع آن تامین‌کنندگان قطعات گوشی‌های هوشمند هستند، هواوی در حال توسعه فبلتی مجهز به قلم استایلوس است.

به نظر می‌رسد هواوی سراغ سازندگان بسیاری رفته است تا بتواند قلمی مناسب برای رقابت با قلم استایلوس نوت ۵ معرفی کند و آن طور که از شواهد پیدا است هواوی توانسته شرکت مورد نظر خود را بیابد. به علاوه فبلت هواوی از فناوری palm rejection نیز پشتیبانی خواهد کرد. در این فناوری زمانی که از قلم استفاده می کنید، صفحه نمایش تماس دست شما با گوشی را نخواهد شناخت تا مزاحمتی برای عملکرد قلم ایجاد نشود.

پیش‌بینی‌ها حاکی از آن هستند که فبلت‌ها در آینده‌ای نزدیک ۳۵ درصد فروش گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص خواهند داد. هواوی نیز به این مساله آگاهی دارد و سعی دارد تا با اضافه کردن قلم استایلوس به فبلت خود نظر علاقمندان بیشتری را جلب کرده و سهم بیشتری از بازار را در دست بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات