تماشا کنید: قابلیت‌های دوربین اکسپریا زد 5

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
سونی در جریان برگزاری ایفا ۲۰۱۵ از نسل جدید گوشی‌های هوشمند خود رونمایی کرد. حال این کمپانی ویدیویی ۷ دقیقه‌ای را منتشر کرده که طی آن به بررسی و نمایش تمام قابلیت‌های دوربین اکسپریا زد ۵ پرداخته است.
تبلیغات

سونی اندکی پس از معرفی گوشی‌های هوشمند اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۵ کامپکت و اکسپریا زد ۵ پریمیوم، حال ویدیویی ۷ دقیقه‌ای منتشر کرده که طی آن به نمایش توانایی‌ها و قابلیت‌های دوربین اکسپریاد زد ۵ پرداخته است. در این ویدیو سعی شده تا تمام ویژگی‌های دوربین گوشی جدید سونی در حالت‌های مختلفی نمایش داده شود.

برای مثال می‌توان به ثبت تصاویر در زمان سوار شدن در خودرویی موسوم به Trabant اشاره کرد که هدف از آن نمایش قابلیت‌های تصویربرداری در حالت SteadyShot Intelligent Active Mode  و فوکوس خودکار هیبریدی ۰.۰۳ ثانیه‌ای این گوشی است. همچنین باید به ثبت تصاویر با زوم ۵ برابری از بالای برج و همچنین ثبت تصویر با قابلیت‌های Timeshift Burst و Firework در زمان آتش بازی اشاره کرد. در این ویدیو تصاویری نیز در محیط‌هایی با نور کم در خیابان‌های برلین پس از غروب آفتاب ثبت شده که گویای ویژگی Superior Auto این دوربین است.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات