زومجی: بهترین فیلم‌های‌‌ باکس آفیس؛ دوندگان هزارتو جلوتر از جانی دپ جدول را فتح کردند!

سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
این هفته علاوه‌بر نگاهی به نظر منتقدان به دو فیلم «دونده‌ی هزارتو: آزمون‌های اسکورچ»(Maze Runner: The Scorch Trials) و «عشای‌‌ربانی سیاه»(Black Mass)، زومجی به مرور۱۰ فیلم پُرفروش این هفته می‌پردازد.
تبلیغات

این هفته همه، از نوجوانان مقاومِ آخرالزمانی تا گانگسترهای بوستونی و صعودکنندگان به اورست دور هم جمع شده‌اند تا نفس دوباره‌ای به باکس آفیس بدهند و خب، ظاهرا کم و بیش در کارشان موفق بوده‌اند. اول از همه اکران قسمت دوم «دونده‌ی هزارتو» به نام «آزمون‌های اسکورچ» را داریم که موفق شد با به آتش کشیدنِ جدول، ۳۰.۳ میلیون دلار به جیب بزند. درحالی که افتتاحیه‌ی فیلم گنگستریِ جانی دپ‌محورِ «عشای‌‌ربانی سیاه» (Black Mass) هم بدون حرارت و شلوغ‌کاری منحصر به‌ خودش نبود. اگر چند روز به گذشته برگردیم، می‌بینیم استودیوی فاکس قرن بیستم، پیش‌بینی کرده بود «آزمون‌های اسکورچ» از افتتاحیه‌ی ۳۲ میلیون دلاری فیلم قبلی عبور خواهد کرد. در عوض، فیلم به خاطر فروش غیرمنتظره‌ی بلیت‌های «عشای‌‌ ربانی سیاه» در بازار امریکای شمالی موفق به انجام این کار نشد.

برای مطالعه مطلب بهترین فیلم‌های‌‌ باکس آفیس: دوندگان هزارتو جلوتر از جانـی دپ جدول را فتح کردند! به زومجی مراجعه کنید.

Scroch Trials

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات