تماشا کنید: ساتیا نادلا آیفون‌های مجهز به اپلیکیشن‌های مایکروسافت را آیفون پرو می‌خواند

یک‌شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل طی مراسم هِی سیری از آیپد پرو خود رونمایی کرد. حال ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت از گوشی هوشمندی با نام آیفون پرو نام می‌برد.آیا آیفون پرو نیز نام محصول جدیدی از سوی اپل است؟ پاسخ این سوال منفی است، آیفون پرو از نظر نادلا آیفون‌هایی است که از اپلیکیشن‌های مایکروسافت بهره می‌برند.
تبلیغات

ساتیا نادلا، مدیر عامل مایکروسافت در جریان برگزاری کنفرانس Salesforce Dreamforce آیفون‌هایی را که از وجود اپلیکیشن‌های توسعه یافته توسط مایکروسافت بهره می‌برند، با عنوان آیفون پرو خطاب کرد.

نادلا در جریان کنفرانس به این موضوع اشاره کرد که وی برای نمایش این اپلیکیشن‌ها آیفونی را قرض گرفته تا حرف و حدیثی از جانب طرفداران ویندوزفون مطرح نباشد. از جمله‌ی اپلیکیشن‌هایی که نادلا روی آیفون نمایش داد باید به Sway، Skype و Outlook اشاره کرد. نادلا تاکید کرد که Outlook بهترین کلاینت ایمیل برای iOS است، بطوریکه وی حتی این اپلیکیشن را بهتر از اپلیکیشن مدیریت ایمیل خود iOS خواند.

این روزها مایکروسافت در حوزه‌ی گوشی‌های هوشمند همچون دو رقیب بزرگ خود عملکرد چندان مطلوبی ندارد. درآمد مایکروسافت از دریافت حق پتنت‌های اندروید بسیار بیشتر از درآمد این کمپانی از فروش گوشی‌های هوشمند ویندوزفونی است. این کمپانی امیدوار است تا با عرضه‌ی نسل جدید پرچمداران خود در مراسم مهرماه، آخرین شانس خود را در وادی گوشی‌های هوشمند که مبتنی بر ویندوز ۱۰ موبایل خواهد بود، امتحان کند.

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات