تاریخ عرضه و قیمت اعضای خانواده‌ی اکسپریا زد 5 سونی مشخص شد

پنج‌شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
چند ساعت قبل در جریان رویداد ایفا ۲۰۱۵ برلین سونی از سه گوشی اکسپریا زد 5، اکسپریا زد 5 کامپکت و اکسپریا زد 5 پرمیوم رونمایی کرد. حالا تاریخ عرضه و قیمت هر سه دستگاه مشخص شده است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اکسپریا زد 5 به یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول‌اچ‌دی، اکسپریا زد 5 کامپکت به یک نمایشگر ۴.۶ اینچی اچ‌دی و اکسپریا زد 5 پرمیوم به عنوان اولین گوشی هوشمند در دنیا به یک نمایشگر 4K مجهز شده‌اند. هر سه مدل به یک پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۱۰  و سنسور دوربین ۲۳ مگاپیکسلی Exmor RS مجهز شده‌اند.

هر سه گوشی از طراحی مشابهی بهره می‌برند و اسکنر اثر انگشت آنها روی کلید پاور در کنار دستگاه تعبیه شده است. هر سه عضو خانواده‌ی اکسپریا زد 5 سونی ضد آب بوده و گفته می‌شود باتری آنها تا ۲ روز شارژدهی دارد. اما با توجه به مشخصات فنی و بازار هدف متفاوت، هر کدام از این محصولات قیمت مشخصی دارند.

گفته می‌شود اکسپریا زد 5 بیش از ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار قیمت دارد؛ در حالی که برچسب قیمتی اکسپریا زد 5 کامپکت کمتر از این عدد و برای اکسپریا زد 5 پرمیوم بالای ۷۰۰ دلار را نشان می‌دهد. قرار است اکسپریا زد 5 و اکسپریا زد 5 کامپکت از ماه اکتبر (مهر) و اکسپریا زد 5 پرمیوم از ماه نوامبر (آبان) وارد بازار شوند.

هر دو گوشی اکسپریا زد 5 و زد 5 پرمیوم در نسخه‌های دو سیم کارته موسوم به Z5 Dual و Z5 Premium Dual نیز به فروش خواهند رسید.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات