پاتریوت، ماژول دوگانه‌‌ی رم ۳۴۰۰ مگاهرتزی از سری Viper 4 را معرفی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
شرکت پاتریوت در اصل از ماژول‌های DDR4 سری Viper 4 در ماه خرداد رونمایی کرده بود و حالا این شرکت در پی توسعه‌ی نسخه‌ی جدیدی از حافظه‌های سری وایپر ۴ با سرعت بیشتر و بهبود یافته برای هماهنگی با جدیدترین پردازنده‌های اسکای ‌لیک و چیپست Z170 اینتل است.
تبلیغات

مقاله مرتبط:پاتریوت کیت رم 16 و 128 گیگابایتی از سری Viper 4 را معرفی کرد

ماژول‌های حافظه‌ی جدید پاتریوت شامل کیت‌های دوکاناله با سرعتی که تا ۳۴۰۰ مگاهرتز می‌رسد، است. کیت‌های معرفی شده‌ی قبلی حداکثر سرعتی معادل ۳۰۰۰ مگاهرتز را داشتند. کیت‌های بهبود یافته برای استفاده با پردازنده‌ی جدید اسکای لیک و چیپست Z170 اینتل، در ابتدا با کیت ۸ گیگابایتی با دو ماژول ۴ گیگابایتی و کیت ۱۶ گیگابایتی با دو ماژول ۸ گیگابایتی عرضه می‌شوند. افراد مورد هدف این مدل‌ها، کاربرهای عادی و علاقه‌مند به بازی‌های رایانه‌ای هستند که شرکت پاتریوت هم‌اکنون این ماژول‌های DDR4 را در فرکانسی بین ۲۴۰۰ تا ۳۴۰۰ مگاهرتز به آن‌ها پیشنهاد می‌کند.

این ماژول‌ها دارای عملکردی بسیار بالا و پوشش حرارتی سفارشی هستند که طبق شنیده‌ها در بسیاری از شرایط سخت محیط رایانه‌ها (مانند اورکلاک‌های سنگین) تاب آورده و عملکردی پایدار را به طور مداوم ارائه می‌دهند. کیت دوگانه‌ی (۲ ماژول ۴ گیگابایتی) وایپر ۴ با فرکانس ۳۴۰۰ مگاهرتز دارای تایمینگ ۳۶-۱۸-۱۸-۱۶ و ولتاژ کاری ۱.۳۵ است. کیت‌های مدل ۳۲۰۰ مگاهرتزی هم با تایمینگ ۳۶-۱۶-۱۶-۱۶ در دو بسته‌ی ۸ (۲ ماژول ۴ گیگابایتی) و ۱۶ (۴ ماژول ۴ گیگابایتی) گیگابایتی عرضه می‌شوند.

برای اطمینان از پایداری و اعتماد به حافظه‌ها در این سرعت‌های بالا، هر یک از آی‌سی‌های موجود در ماژول‌ها به وسیله‌ی پاتریوت دقیقا وارسی شده‌اند. ماژول‌های یاد شده دو روز دیگر در دسترس خریدار‌ها خواهد بود. کارخانه‌ی سازنده بسته به نسخه‌ی مورد استفاده، قیمتی بین ۶۴.۹۹ تا ۱۶۹.۹۹ دلار برای این حافظه‌ها در نظر گرفته است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات