ایسر از کامپیوتر همه کاره جدید خود رونمایی کرد: نسل ششم پردازنده های اینتل و فناوری RealSense

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در جریان رویداد IFA 2015 از نسل جدید رایانه‌های همه کاره خود با عنوان U5-710 رونمایی کرد. این محصول به نسل ششم پردازنده‌ها و فناوری RealSense  اینتل مجهز است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

اگرچه لپ‌تاپ‌ها بزرگترین برندگان در استفاده از چیپ‌های کم مصرف  Skylake  اینتل هستند، ولی رایانه‌های دسکتاپ نیز از  مزیت قدرت بالای این پردازنده‌ها بهره می‌برند. ایسر ساعتی قبل و در جریان رویداد IFA 2015 از کامپیوتر همه کاره جدید خود یعنی U5-710  که مجهز به نسل ششم پردازنده‌های اینتل و دوربین RealSense است، رونمایی کرد.

پردازنده‌ی جدید اینتل این قابلیت را به این All in One‌ جدید می‌دهد تا قدرت بیشتری نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد و از طرفی امکان پشتیبانی از ۱۶ گیگابایت رم سریع‌تر و البته گران‌تر DDR4  را فراهم می‌کند. 

از سوی دیگر دوربین RealSense اینتل  قابلیت اسکن اجسام سه بعدی یا  ورود به حساب کاربری ویندوز ۱۰ با استفاده از تشخیص صورت را فراهم می‌کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این رایانه همه کاره می‌توان به نمایشگر ۲۳.۸ اینچی IPS با رزولوشن 1080p و ۱۰ نقطه تاچ، درگاه  USB 3.0 و تا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی SSD یا ۲ ترابایت حافظه داخلی عادی اشاره کرد. همچنین شما می‌توانید علاوه بر  پردازنده‌ی گرافیکی Iris 530 اینتل، پردازنده گرافیکی 940M انویدیا را نیز بطور جداگانه داشته باشید که این امر یک رشد قابل توجه نسبت به نسل‌های قبلی این محصول است. 

این محصول با قیمت ۹۹۹ یورو در اروپا عرضه خواهد شد و هنوز در مورد قیمت آن در سایر نقاط دنیا اطلاعاتی منتشر نشده است.

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات