ایسر از نسل جدید نوت‌ بوک های Aspire V Nitro رونمایی کرد

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
ایسر در حالی سری جدید نوت‌بوک Aspire V Nitro خود را با هدف جلب نظر علاقمندان به گیم معرفی کرده است که این لپ‌تاپ،  قدرت بالای خود را در پشت ظاهری نه چندان شبیه به لپ‌تاپ‌های گیم پنهان کرده است.
تبلیغات

در کنار هم داشتن دو فاکتور قدرت و زیبایی در یک لپ‌تاپ همیشه جزء چالش‌های تولید‌کنندگان بوده؛ ولی به نظر می‌رسد این بار مهندسان ایسر به خوبی از پس این کار برآمده ‌اند.  

امروز ایسر جدیدترین نسل لپ‌تاپ‌های سری Aspire V Nitro را که از درگاه USB 3.1  نوع C هم پشتیبانی می‌کنند؛ همچنین این کمپانی اسپایر وی نیترو بلک ادیشن که از تاندربولت ۳ نیز پشتیبانی می‌کند را نیز معرفی کرد. 

فرقی نمی‌کند که شما کدام نسخه از این سری لپتاپ‌های جدید ایسر را خریداری کنید؛ همه آن‌ها به وای‌فای VIVE 2*2 802.11ac کوالکام مجهز هستند که از نظر تئوری سرعت دانلود را تا ۳ برابر رقبای هم‌رده‌اش بیشتر می کند. 

Aspire V17 Nitro VN7 792 09

مدل‌های سری بلک ادیشن با پردازنده‌ی نسل ششم اینتل و پردازنده‌ی گرافیکی GTX960M‌ انویدیا با ۴ گیگابایت رم GDDR5 و حافظه‌ی SSD به بازار عرضه می‌شوند. Aspire  V17 Nitro  که نسخه‌ی ۱۷ اینچی این لپ‌‌تاپ است از ماه اکتبر با قیمت ۱۰۹۹ دلار و نسخه‌ی ۱۵ اینچی یعنی  Aspire  V15 Nitro  از ماه آینده با قیمت ۹۹۹ دلار به بازار آمریکای شمالی عرضه می‌شوند. نظر شما در مورد لپ‌تاپ جدید ایسر چیست؟

اخبار و مقالات مرتبط با IFA 2015 را دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات