کمپانی اوپو گوشی Find 9 را ۲۸ شهریور در پکن رونمایی می‌کند

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا تیزری در شبکه‌ی اجتماعی Weibo منتشر شده که خبر از عرضه‌ی گوشی هوشمند Oppo Find 9 شرکت اوپو می‌دهد؛ بر اساس این تیزر، گوشی مذکور در روز ۲۸ شهریور طی مراسمی در پکن رونمایی خواهد شد.
تبلیغات

کمپانی اوپو آخرین گوشی هوشمند خود با نام Oppo Find 7 را یک سال پیش معرفی کرد. این گوشی یکی از اولین گوشی‌های هوشمندی بود که به رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ مجهز شده بود. البته این گوشی به طور رسمی از سمت اوپو معرفی نشد. در ماه ژوئن سال جاری میلادی نیز خبری در خصوص گوشی جدید اوپو با نام Oppo Find 9 منتشر شده بود که قرار است در ماه سپتامبر معرفی شود. حال تیزری از این گوشی در شبکه‌ی اجتماعی چین منتشر شده که بر اساس آن Oppo Find 9 در روز ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور) معرفی خواهد شد.

Teaser reveals September 19th unveiling date for the Oppo Find 9

از آنجایی که گوشی Find 7 به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی مجهز بود، به همین دلیل انتظار می‌رود گوشی Find 9 نیز به صفحه نمایش ۵.۵ یا ۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شود. از دیگر مشخصات این گوشی جدید می‌توان به پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اسنپ دراگون ۸۱۰، حسگر اثر انگشت، ارتباط مخابراتی LTE با سرعت ۴۵۲ مگا بیت بر ثانیه و دوربین ۲۱ مگا پیکسلی اشاره کرد. 

 سال گذشته کمپانی اوپو نسخه‌‌ای از گوشی Find 7 با نام Oppo Find 7a را عرضه کرد که به صفحه نمایش ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و ۲ گیگابایت رم مجهز بود. تفاوت قیمت Find 7a و Find 7 تنها ۱۰۰ دلار است. اگر تیزر اخیر صحت داشته باشد، احتمالا کمپانی اوپو نسخه‌ای Find 9 را نیز با تغییرات کم در ۱۹ سپتامبر معرفی خواهد کرد. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات