اپل برای سرویس استریم ویدیویی خود به دنبال جذب جرمی کلارکسون بوده است

چهارشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد اپل در جریان کنفرانس خود که ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد، علاوه بر نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون، نسل جدیدی از اپل تی وی را نیز معرفی خواهد کرد. اما اپل تی‌وی به تنهایی روانه‌ی بازار نخواهد شد، چراکه براساس اطلاعات ارائه شده اپل درصدد راه‌اندازی سرویس استریم خود برای رقابت نتفلیکس، هولو و آمازون است.
تبلیغات

براساس گزارش‌های منتشر شده اپل در جریان کنفرانس خود که ۱۸ شهریور ماه برگزار خواهد شد، علاوه بر معرفی آیفون‌های جدید، نسل جدید اپل تی وی را نیز رونمایی خواهد کرد. اما این تنها نکته‌ای نیست که باید به آن توجه داشت. شنیده‌ها حکایت از این دارد که اپل برای تکمیل محصول خود، درصدد راه‌اندازی سرویس استریم ویدیویی است تا با سرویس‌هایی نظیر نتفلیکس، هولو و آمازون به رقابت بپردازد. این کمپانی اخیرا سرویس استریم موسیقی خود را با نام اپل موزیک معرفی کرده است.

با توجه به اینکه اپل از وجود بستری چون آیتیونز بهره می‌برد، راه‌اندازی سرویس استریم ویدیویی برای این کمپانی کار چندان سختی نیست. یکی از مواردی که داستان مربوط به سرویس استریم ویدیویی اپل را جالب‌تر از پیش می‌کند، انتشار گزارشی در مورد جذب جرمی کلارکسون به همراه جیمز می و ریچارد هاموند توسط اپل است. ورایتی (Variety) با انتشار گزارشی خبر از این داده که اپل نیز همچون سایر سرویس‌های استریم نظیر نتفلیکس و آمازون در کنار شبکه اسکای در پی جذب جرمی کلارکسون به همراه دو دوستش به منظور تولید برنامه برای اپل بوده است؛ اما در نهایت آمازون موفق به جذب سه مجری دوست داشتنی بریتانیایی شده است.

نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا در آینده‌ی نزدیک شاهد راه‌اندازی سرویس استریم ویدیویی توسط اپل خواهیم بود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات