اپلیکیشن S Health سامسونگ برای همه دستگاه‌های اندرویدی منتشر شد

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
یکی از جذاب‌ترین اپلیکیشن‌های اختصاصی سامسونگ برنامه‌ی S Health است که به حوزه‌ی سلامت و تندرستی مربوط می‌شود. امروز این غول کره‌ای اپلیکیشن خود را در اختیار دارندگان دستگاه‌های اندرویدی قرار داد. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 چند ماه قبل سامسونگ اپلیکیشن S Health را به صورت محدود روی پلی‌استور گوگل منتشر کرده بود؛ این برنامه از امروز در دسترس تمامی دارندگان دستگاه‌های اندرویدی مجهز به نسخه‌ی ۴.۴ کیت‌کت و بالاتر قرار گرفته است. حالا دیگر این اپلیکیشن جذاب و کاربردی مختص گوشی‌های هوشمند سامسونگ نیست و هر کسی می‌تواند از این برنامه‌ی سلامتی استفاده کرده، اهداف تمرینی تعریف کند و از طریق برنامه‌های تمرینی متنوع، سلامت و تندرستی خود را ارتقاء بخشد.

بعد از اعلام سازگاری ساعت هوشمند گیر اس 2 با محصولات اندرویدی غیر سامسونگی، این تصمیم کمپانی کره‌ای برای انتشار اپلیکیشن S Health روی دستگاه‌هایی به جز گوشی‌های سامسونگ می‌تواند جذاب باشد. از آن جایی که اپلیکیشن S Health می‌تواند از داده‌های مربوط به سنسورها ساعت هوشمند کمک بگیرد، آنگاه امکان برقراری ارتباط میان همه چیز وجود دارد. اگر از ساعت هوشمند گیر اس 2 در کنار گوشی غیر سامسونگی استفاده می‌کنید، در نتیجه می‌توانید آن را با اپلیکیشن S Health نیز هماهنگ کنید.

نظر شما درباره‌ی این تصمیم سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات