زوم‌اَپ: مرورگر سریع و محبوب Dolphin Zero

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
Dolphin Zero نسخه‌ی سبک شده از مرورگر محبوب Dolphin Browser است که با حجم کمتر از یک مگابایت، مرورگری ایده‌آل برای گوشی‌های متوسط و ضعیف را به وجود آورده است. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

همیشه یکی از مهم‌ترین نکاتی که کاربران موبایل برای انتخاب مرورگر خود در نظر می‌گیرند، سرعت اجرای مرورگر است. مرورگر‌هایی همچون فایرفاکس یا اپرا در کنار تمام ویژگی‌های منحصر به فردشان، برای گوشی‌های معمولی و ضعیف بازار بسیار سنگین هستند و گاهی استفاده از آن‌ها به قدری کند و با تاخیر صورت می‌گیرد که لذت وب‌گردی را به کابوس وب‌گردی تبدیل می‌کند. در سال‌های اخیر مرورگر‌های مختلفی به منظور سبک بودن و اجرای سریع، با حجم‌های کیلوبایتی یا مگابایتی منتشر شده‌اند، اما می‌توان به جرات Dolphin Zero را یکی از بهترین گزینه‌های موجود در این زمینه دانست. امکاناتی که در این مرورگر در اختیار شما قرار خواهد گرفت بسیار نزدیک به نسخه‌ی اصلی یعنی Dolphin Browser است که همین موضوع، باعث شده است تا این مرورگر در بین کاربرانی که از گوشی‌های متوسط یا ضعیف استفاده می‌کنند، یکی از محبوب ترین مرورگرها باشد. حجم باورنکردنی ۵۰۰ کیلوبایت به طور کامل گویای این موضوع خواهد بود که Dolphin Zero در هر گوشی موبایلی به صورت کاملا روان اجرا خواهد شد.

dolze2

جالب است بدانید که مرورگر اصلی دلفین، نسخه ای سبک شده با نام Dolphin MINI نیز دارد که برای گوشی‌های ضعیف تر در نظر گرفته شده است؛ حال تصور کنید که Dolphin Zero تا چه حد می‌تواند سبک و روان باشد. مرورگری که با وجود حجم کم خود، از مواردی همچون کوکی ها، بوکمارک، کش کردن فایل‌ها برای لود سریع‌تر و... برخوردار بوده و به جز مواردی همچون افزونه‌ها و ژست‌های حرکتی، مورد مهم دیگری نسبت به نسخه‌ی اصلی از آن حذف نشده است. برای دانلود می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات