زومجی: آموزش اجرای بازی‌های اندروید روی ویندوز و مک

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
محبوبیت بازی‎های پلتفرم اندروید غیرقابل انکار است. بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود به انجام بازی‎های موبایلی و خصوصا بازی‎های اندرویدی می‎پردازند. اما همان بازی‎ها را در ابعاد بزرگ‎تر بر روی یک رایانه شخصی تصور کنید؛ جالب است نه؟ زومجی در مقاله‌ای آموزشی به نحوه اجرای بازی‌های اندرویدی روی ویندوز و مک پرداخته است.
تبلیغات

شاید دوست داشته باشید که در ابعادی نسبت به صفحه نمایش گوشی هوشمند خود، به تجربه بازی Clash of Clans بپردازید؛ شاید باتری گوشی شما به اندازه‎ای قدرت ندارد که بتوانید ساعت‎ها با آن بازی کنید یا حتی می‎خواهید که در دنیای «انگری بردز» بیشتر و بیشتر غوطه‎ور شوید.

همه این «شاید»‎ها را می‎توانید بدون کوچک‎ترین مشکلی برطرف کنید؛ چون مطمئنا دوای درد شما، یک مانیتور بزرگ است که بر روی آن به تجربه بازی‎های موبایلی بپردازید. از خود بپرسید که چرا دارید این مقاله را می‎خوانید؟ مطمئنا شما هم همچون خیلی از افراد دیگر، می‎خواهید بدانید که چگونه باید بازی‎های اندروید را بر روی رایانه‎های شخصی اجرا کرد. پس حتما انگیزه‎ای (چه کوچک و چه بزرگ) برای این‎کار دارید. بنابراین مقدمات را آماده کنید و با زومجی همراه شوید تا لذت تجربه بازی‎های اندرویدی را در ابعادی چندین و چند برابر تجربه کنید.

در ابتدای کار، روش‎های بسیاری از در پیش روی خود می‎بینیم. روش‎هایی که اغلب شبیه به یکدیگر هستند. به‎طور مثال می‎توانید نرم‎افزار توسعه اندروید را (که مسلما بسیار کند است و مشکلات زیادی دارد) دانلود و استفاده کنید. یا حتی می‎توانید از شبیه‎ساز Manymo استفاده کنید. البته می‎توانید AmiDuOS را هم تهیه کنید که بسیار کارآمد است؛ اما مشکلی که دارد این است که حدودا ۱۵ دلار برای اندروید لالی‎پاپ و ۱۰ دلار برای اندروید کیت‎کَت قیمت دارد. این‎ها تنها تعداد اندکی از انتخاب‎ها هستند و همانطور هم که در ابتدا اشاره کردیم، روش‎های بسیاری برای این کار وجود دارد. اما ما سعی می‎کنیم بهترینِ آن‎ها را به شما نشان دهیم تا بدون هیچ مشکل و دردسری این مهم را امکان‎پذیر کنید.

برای کسانی که می‎خواهند راحت و بدون دردسر بازی‎های اندرویدی را بر روی رایانه‎های شخصی اجرا کنند، ما برنامه Bluestacks را پیشنهاد می‎کنیم. برنامه‎ای که طریقه استفاده از آن را در ادامه به‎طور مفصل شرح خواهیم داد. Bluestacks برنامه‎ای نسبتا سبک با محیطی زیبا است که به شما این امکان را می‎دهد تا بازی‎های اندرویدی را بر روی ویندوز و مک به‎راحتی اجرا کنید.

برای مطالعه مقاله به زومجی مراجعه کنید. 

nexusae0 BlueStacks2

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات