اینفینیتی از کراس‌ اوور کامپکت خود با نام Q30 در فرانکفورت رونمایی کرد

شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
اینفینیتی این هفته در نمایشگاه خودروی فرانکفورت از کراس‌ اوور "اکتیو کامپکت" خود با نام Q30 رونمایی کرد. این کراس‌ اوور کوچک در سه مدل در دسترس خواهد بود: پایه، اسپورت و پریمیوم. Q30 با ظاهری ساختارشکن و طراحی داخلی لوکس و باکیفیت آمده تا بار دیگر نام اینفینیتی را بر سرزبان‌ها بیاندازد.
تبلیغات

مدل پریمیوم از رینگ ۱۸ اینچی آلیاژی، چراغ‌های مه‌شکن LED و آینه‌های گرم‌شونده بهره‌مند است.در  این مدل ارتفاع کمی از مدل پایه بیشتر است. مدل اسپورت نسبت به مدل پایه ارتفاع کمتری دارد و با رینگ‌های ۱۹ اینچی عرضه می‌شود همچنین این مدل در جلو پنجره و سپر جلویی با مدل پایه تفاوت دارد.

اینفینیتی تمام سعی خود را کرده تا Q30 را به عنوان یک خودروی با کیفیت و لوکس به مخاطب معرفی نماید. در Q30 به لطف کنترل فعال نویز، شاهد کاهش صداهای مزاحم در کابین هستیم که به مسافران کمک می‌کند تا سفر راحت‌تری داشته باشند. اینفینیتی ادعا می‌کند که صندلی‌های Q30 را تا جایی که ممکن بوده، راحت ساخته است به گونه‌ای که کمترین فشار ممکن به ستون فقرات و کمر مسافران وارد شود. مدل اسپورت دارای پاور سیت هشت جهته (در خودروهای لوکس معمولا صندلی‌های جلو دارای یک پنل کنترلی برای تنظیمات صندلی‌ها هستند) و بالشتک‌های اضافی برای ناحیه کمر است.

اینفینیتی اطلاعاتی در مورد قدرت موتور به تفکیک مدل‌ها اعلام نکرده است. مدل ارائه شده در نمایشگاه از یک موتور گازی ۲ لیتری با قابلیت تولید ۲۰۸ اسب بخار توان استفاده کرده است و گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه نیز برای آن درنظر گرفته شده است. برای مشتریان در اروپا ۳ انتخاب وجود خواهد داشت و خریدار می‌تواند مدل با موتور گازی ۱.۶ لیتری، موتور دیزلی ۱.۵ لیتری و مدلی با موتور دیزل ۲ لیتری را با توجه به نیاز خود انتخاب کند. این مدل‌ها احتمالا از گیربکس ۶ سرعته بهره خواهند برد.

اینفینیتی با معرفی Q30 نشان داد که می خواهد با طراحی ساختارشکن خود طیف گسترده‌ای از علاقه‌مندان را به اردوگاه اینفینیتی بکشاند. Q30 اواخر سال ۲۰۱۵ برای خریداران در دسترس خواهد بود.

بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
بررسی تلفن هوشمند Xperia M2 Aqua سونی
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات