آیفون 6s اپل به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای با فرکانس کاری 1.8 گیگاهرتز مجهز شده است

جمعه ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۶
مطالعه 2 دقیقه
۱۸ شهریور اپل از آیفون‌های جدید خود در شهر سان‌فرانسیسکو رونمایی کرد و مطابق معمول هیچ اشاره‌ای به جزئیات فنی آیفون جدید نداشت. اما بعد از آن مشخصات فنی دقیق‌تر این محصول توسط منابع معتبر فاش شد. حالا رگولاتوری TENAA در چین اعلام کرده آیفون 6 اس اپل به یک پردازنده‌ی ۲ هسته‌ای مجهز شده است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد آیفون 6 اس اپل توانسته تاییدیه TENAA را در چین اخذ کند و این رگولاتوری طبق رویه قبلی خود مشخصات فنی این محصول را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این گوشی به یک پردازنده‌ی دو هسته‌ای A9 با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز مجهز شده است. نسخه‌ی بررسی شده دارای ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بوده و میزان رم آن به اشتباه ۴ مگابایت درج شده که در واقع رم آیفون 6 اس ۲ گیگابایت است.

البته همانگونه که تا کنون می‌دانستیم این گوشی به یک نمایشگر ۴.۷ اینچی با رزولوشن ۱۳۳۴ در ۷۵۰ پیکسل مجهز شده و ابعاد آن ۱۳۸.۳ در ۶۷.۱ در ۷.۱ میلی‌متر است که نسبت به نسل قبلی ۰.۲ میلی‌متر ضخیم‌تر است. آیفون 6 اس نسبت به آیفون 6 در حدود ۱۲ گرم سنگین‌تر است که وزن و ضخامت بیشتر این گوشی به دلیل استفاده از تکنولوژی لمس سه بعدی در نمایشگر گوشی است.

تا کنون سابقه نداشته آیفون 6 اس در مقابل عکاس TENAA قرار بگیرد و پیش‌تر گوشی‌های تولیدکنندگان چینی و برخی محصولات دیگر این موقعیت را تجربه کرده‌اند. بعد از اخذ تاییدیه TENAA در چین، حالا به نظر می‌رسد آیفون 6 اس می‌تواند از هفته‌ی دیگر وارد این کشور شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات