ایرانسل: اگر قصد استفاده از اینترنت 4G را دارید فعلا به iOS 9 کوچ نکنید

پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۹
مطالعه 2 دقیقه
اپل دیروز نسخه‌ی عمومی iOS 9 را به طور رسمی ارائه کرد اما ایرانسل با ارسال پیامکی از کاربران خود خواسته است تا اگر قصد استفاده از اینترنت 4G LTE را بر روی آیفون خود دارند، بروزرسانی iOS 9 را تا برطرف شدن مشکل بر روی گوشی خود نصب نکنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 اپل دیروز چهارشنبه راس ساعت ۲۱:۳۰ بروزرسانی iOS 9 را برای آیفون‌ها و آیپدهای خود عرضه کرد و پس از بروز مشکلاتی برای برخی افراد در نصب این بروزرسانی حالا شاهد مشکلی دیگر هستیم. ایرانسل طی پیامکی از کاربران خود خواسته تا در حال حاضر برای کوچ کردن به iOS 9 دست نگه دارند چرا که اینترنت نسل چهار بر روی این سیستم عامل غیرفعال خواهد شد.

ios9

این اتفاق در پی تصمیم جدید اپل برای جلوگیری از فعال شدن نسل چهارم اینترنت همراه بدون اجازه‌ی رسمی اپراتور از این شرکت، رخ داده است. اپل معتقد است که استفاده از نسل چهارم اینترنت همراه بدون داشتن مجوزهای لازم باعث افزایش مصرف باتری می‌شود.

البته به نظر می‌رسد ام‌تی‌ان ایرانسل در حال مذاکره برای رفع این مشکل است و به زودی کاربران ایرانسل می‌توانند بدون هیچ نگرانی iOS 9 را دانلود و نصب کنند، اما تا آن زمان پیشنهاد می‌شود که کاربران این اپراتور به iOS 9 بروز رسانی نکنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات