رنو نسل جدید مگان را در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ معرفی کرد

پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
شرکت فرانسوی رنو که حال و روز خوبی را از لحاظ میزان فروش ندارد، در کنفرانس خود در نمایشگاه خودروی فرانکفورت ۲۰۱۵ از نسل جدید یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تولیدی خود پرده برداشت. برای آشنایی بیشتر با این خودرو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

مگان از محبوب‌ترین مدل‌های تولیدی رنو است. یکی از اهداف اصلی رنو از تولید مگان، به چالش کشیدن و تصاحب سهمی از بازار فولکس واگن گلف است. همانطور که مستحضرید گلف سلطان بی‌چون و چرای خودرو‌های هاچ بک است. باید به انتظار نشست و مشاهده کرد که مگان این بار در برابر رقیب قدرتمند خود چه عملکردی را خواهد داشت.

Renault Megane

رنو مگان برای اولین بار در سال ۱۹۹۵ به بازار عرضه شد و اکنون پس از ۲۰ سال نسل چهارم آن معرفی شده است. نمونه‌ی چهار-در هاچ‌بک مگان پیش از سایر انواع آن به فروش خواهد رسید و پس از مدت کوتاهی رنو نمونه‌های استیشن و دو-در کوپه مگان را نیز به متقاضیان ارایه خواهد کرد.

نسل جدید رنو مگان از شاسی جدید بهره می‌برد که باعث شده نسبت به نسل قبلی خود افزایش اندازه در عرض خودرو و کاهش ارتفاع را تجربه کند. رنو در نهایت نیز ارایه نمونه اسپرت مگان را با توان تولیدی ۳۰۰ اسب بخار در برنامه دارد تا این خودرو بتواند به رقابت با فولکس واگن گلف GT بپردازد.

نظر شما در رابطه با نسل جدید مگان چیست؟ آیا آن را به گلف ترجیح می‌دهید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات