پروژه عینک گوگل از این پس Project Aura نامیده می‌شود

پنج‌شنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
بنابر گزارش جدید منتشر شده توسط وال‌استریت ژورنال، گوگل گروه جدیدی را برای کارکنان بخش عینک هوشمند خود تشکیل داده و نام Project Aura را برای آن برگزیده است. در ادامه با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 گوگل برای گروهی که بر روی عینک هوشمند این شرکت کار می‌کنند نام جدیدی انتخاب کرده و آن را پروژه‌ی آئورا خواهد نامید. این در حالی است که نام انتخاب شده با نام پروژه‌ی آٰرا که بر روی گوشی‌های ماژولار کار می‌کند، شباهت زیادی دارد. ایوی راس که در سال ۲۰۱۴ میلادی برای سرپرستی گروه عینک هوشمند به گوگل پیوسته است، سپرستی گروه آئورا را برعهده داشته و مستقیم به تونی فدل در مورد فعالیت‌های گروه گزارش خواهد داد.

به علاوه وال‌استریت ژورنال خبر از استخدام کارکنان سابق آمازون توسط گوگل می‌دهد. گوگل کارکنان اسبق Amazon Lab 126 را که ماه گذشته اخراج شده‌اند تحت نظر گرفته و قصد جذب توسعه‌دهندگان، مهندسان و مدیران پروژه‌ی اسبق آمازون را دارد.

نکته‌ی جالب دیگر این است که گوگل در پروژه‌ی آئورا تنها به دنبال ساخت عینک‌های هوشمند نبوده و قصد ساخت دیگر گجت‌های پوشیدنی را نیز دارد. آن طور که از شواهد پیدا است گوگل حدود یک سال دیگر زمان نیاز دارد تا طراحی گوگل گلس را دگرگون کرده  و نسخه‌ی جدیدی از آن را ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات