مایکروسافت اپلیکیشن‌های آفیس iOS را برای پشتیبانی از ویژگی چندوظیفگی بروز کرد

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
انتظار می‌رود اپل امروز iOS 9 را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عرضه کند که مهم‌ترین ویژگی افزوده شده به اعتقاد بسیاری، ویژگی چند وظیفگی خواهد بود که بر روی آیپد ایر ۲ و پرو قابل استفاده است. مایکروسافت نیز برای استفاده کردن از این ویژگی اپلیکیشن‌های آفیس خود برای iOS را بروزرسانی کرده است.
تبلیغات

مایکروسافت هفته‌ی گذشته در کنفرانس رسمی اپل اعلام کرده که اجرای ویژگی چند‌وظیفگی را برای اپلیکیشن آفیس بر روی iOS امکان‌پذیر خواهد کرد و تنها بعد از گذشت یک هفته شاهد ارائه‌ی بروزرسانی برای Word، Excel، PowerPoint، OneNote و Outlook به منظور پشتیبانی از این ویژگی هستیم.

اگر آیپد ایر ۲ داشته باشید و آن را به iOS 9 بروز کنید می‌توانید برای مثال اپلیکیشن‌های Word و Excel را در کنار یکدیگر و به طور همزمان اجرا کنید. البته اگر به استفاده از ویندوز عادت داشته باشید این ویژگی نکته‌ی جدیدی نخواهد داشت؛ چرا که ویژگی چند‌وظیفگی iOS 9 تفاوتی با این ویژگی در ویندوز ۸ ندارد. به علاوه مایکروسافت برخی ویژگی‌های جدید را نیز به اپلیکیشن‌های آفیس خود اضافه کرده است.

ورد، اکسل و پاورپوینت قابلیت دیدن میان‌برهای صفحه کلید را با فشار دکمه‌ی cmd بر روی صفحه‌کلید فیزیکی اکسترنال خواهند داشت. به علاوه Outlook نیز حالا از کلیدهای میان‌بر صفحه‌کلید پشتیبانی می‌کند. همچنین حالا می‌توانید از طریق جستجوی اسپاتلایت ایمیل‌ها و نوت‌های خود که در اپلیکیشن‌های OneNote و Outlook قرار دارند را جستجو کنید.

نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید اضافه شده به اپلیکیشن آفیس در iOS چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات