تصاویر گوشی نکسوس 5X ال‌جی به رنگ نعنایی فاش شد

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
مطالعه 2 دقیقه
در گذشته شاهد انتشار شایعاتی در مورد نکسوس 5X ال‌جی بودیم که خبر از معرفی این گوشی با رنگ آبی (کم‌رنگ) می‌دادند؛ اما در مورد نام رسمی که گوگل برای این رنگ در نظر گرفته اطلاعاتی در دست نبود. اما امروز با انتشار عکس‌های این گوشی در کشور کره جنوبی، به نظر می‌رسد «نام رسمی این رنگ» از گوشی، نعنایی خواهد بود.
تبلیغات

شایعات جدید منتشر شده خبر از عرضه‌ی نکسوس 5X ال‌جی در رنگ نعنایی می‌دهند. منبع فاش کننده نیز برای اثبات ادعای خود عکس‌هایی از آن را منتشر کرده است که به نظر بسیار نزدیک به واقعیت هستند. البته به دلیل کیفیت کم عکس‌ها می توان حدس زد که رنگ واقعی گوشی کمی متفاوت با آن چه که در عکس مشاهده می‌کنیم باشد.

همان طور که مشاهده می‌کنید پنل جلوی گوشی نیز به رنگ مشکی بوده و شاهد اسپیکرهای استریوی دو گانه در آن خواهیم بود. منبع فاش کننده، این رنگ را با عنوان نعنایی هم‌رنگ زمین تنیس معرفی کرده است که البته مشخص نیست که این تعریف نام رسمی رنگ نعنایی است یا منبع سعی در توضیح درست رنگ داشته است.

نکسوس 5X در رنگ‌های سفید و مشکی نیز روانه‌ی بازار خواهد شد و قیمتی در حدود ۴۰۰ دلار خواهد داشت.

بنابر شایعات گذشته نکسوس 5X دارای صفحه‌نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول‌ اچ‌دی، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ بوده و مجهز به حسگر اثر انگشت نیز خواهد بود. زمان زیادی تا معرفی نکسوس‌های جدید در روز ۷ مهر باقی نمانده و به نظر می‌رسد همه شرایط برای معرفی گوشی‌های جدید محیا است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات