مشخصات فنی آیپد ایر 3 فاش شد؛ احتمال معرفی در آینده نزدیک

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
هفته‌ی گذشته و طی کنفرانس رسمی اپل، شاهد معرفی آیپد مینی ۴ با صفحه‌نمایش ۷.۹ اینچ و آیپد پرو با صفحه‌نمایش ۱۲.۹ اینچی بودیم؛ اما خبری از آیپد ایر ۳ نبود. اما شایعات جدید خبر از این موضوع دارند که اپل در حال کار بر روی آیپد ایر ۳ است و به زودی شاهد معرفی آن نیز خواهیم بود.
تبلیغات

بنابر گزارش جدید منتشر شده، اپل در حال کار بر روی آیپد ایر ۳ است. این تبلت جدید دارای صفحه‌نمایش ۹.۷ اینچی بوده، اما به جای رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسلی نسل‌های گذشته شاهد رزولوشن ۳۱۱۲ در ۲۳۳۴ پیکسل در آن خواهیم بود که به معنای چگالی پیکسلی ۴۰۱ پیکسل در هر اینچ است. به نظر می‌رسد اپل در آیپد ایر ۳ از پردازنده‌ی جدید A9X و ۲ تا ۴ گیگابایت رم بهره خواهد برد. به علاوه باتری نسل جدید آیپد ایر نسبت به ظرفیت ۷۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی آیپد ایر ۲ کاهش خواهد داشت تا ضخامت تبلت نیز کاهش یابد.

همچنین آیپد ایر ۳ دارای دوربین اصلی ۸ مگاپیکسل و دوربین سلفی (خودگرفت) ۲.۱ مگاپیکسلی بوده و در سه نسخه‌ی ۱۶، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار خواهد شد. ایر ۳ دارای ضخامت ۵ میلی‌متری خواهد بود که کمتر از ضخامت گلکسی تب اس ۲ سامسونگ است. به علاوه آیپد ایر ۳ گواهی IPX7 را نیز دریافت خواهد کرد که به معنای ضد آب و گرد و غبار بودن آن است.

بنابر شایعات این تبلت امکان دارد ماه آینده یا اواخر سال جاری میلادی یا نهایتا اوایل سال آینده‌ی میلادی معرفی شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات