آیپد مینی 4 به پردازنده‌ی اورکلاک شده‌ی A8 و ۲ گیگابایت حافظه‌ رم مجهز شده است

چهارشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل از ارائه اطلاعات دقیق فنی در محصولات خود اجتناب می‌کند و تنها به اطلاعات کلی در باره‌‌ی سخت‌افزار و میزان بهبودها می‌گوید. حال مشخص شده است که آیپد مینی ۴ دارای ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم است.
تبلیغات

 اخیرا مشخص شد که iPhone 6s و iPhone 6s Plus به دو گیگابایت حافظه‌ی رم مجهز شده‌اند و آیپد پرو نیز ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. همچنین امروز براساس اطلاعاتی که در بنچمارک‌ Geekbench ثبت شده، آیپد دارای پردازنده‌ی اورکلاک شده‌ی Apple A8 است  که به جای یک گیگابایت، دو گیگابایت حافظه‌ی رم دارد. این در حالی است که آیپد مینی ۳ یک گیگابایت حافظه‌ی رم داشت.

پردازنده‌ی A8 بکار رفته در این تبلت نیز نسبت به پردازنده‌ی A8 بکار رفته در آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس قوی‌تر است چرا که اپل فرکانس آن را از ۱.۴ گیگاهرتز به ۱.۵ گیگاهرتز اورکلاک کرده است. این ارتقاء باعث افزایش چشم‌گیر عملکرد و بازده‌ی آیپدمینی نسبت به آیفون‌های نسل قبل نمی‌شود اما امتیازهای بالاتری را برای آیپد مینی در بنچمارک‌های مختلف رقم زده است. بیشترین تغییر نیز در زمان آزمایش چند هسته‌ای مشخص می‌شود.

آیپد مینی ۴ با قیمت ۳۹۹ دلاری به فروش خواهد رسید. اپل همزمان با عرضه‌ی این تبلت قیمت آیپد مینی ۲ را کاهش داده و به ۲۶۹ دلار رساند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات