زوم‌کست زومجی: کدام‌ کنسول مناسب شما است؛ ایکس‌باکس وان یا پلی‌استیشن 4

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
همواره انتخاب کنسول مناسب، یکی از دغدغه ‌های گیمرها بوده است. اینکه کدام کنسول بازی‌های بهتری دارد یا خرید کدام کنسول در بازار ایران مناسب‌تر است؟
تبلیغات

با عرضه‌ی کنسول‌های نسل هشتمی ایکس ‌باکس وان و پلی ‌استیشن 4، باز هم تب خرید کنسول‌ بازی داغ شد و باز هم این موضوع در صدر سوالات مخاطبان بازی‌های ویدیویی قرار گرفت که کدام کنسول بهتر است. اگرچه هیچگاه نمی‌توان به‌طور قطع به این سؤال پاسخ داد، اما می‌توان المان‌های مختلفی که در تصمیم‌گیری مهم هستند را دسته‌بندی کرد و به آن‌ها پرداخت.

ما در جدیدترین آیتم ویدیویی زوم‌کست، رو‌به‌روی دوربین زومجی قرار گرفته و سعی کردیم المان‌های مهمی که در انتخاب یک کنسول تأثیر دارند را سرفصل‌بندی و درباره‌ی هر کدام به‌طور مجزا و مفصل، بحث و گفت‌وگو کنیم. با تماشای این ویدئو می‌توانید تصمیم‌گیری صحیح‌تری راجع به اینکه کدام کنسول مناسب شما است داشته باشید.

ما سعی کردیم به سرفصل‌های مهمی مانند سخت‌افزار، بازی‌های انحصاری، قابلیت‌های چند رسانه‌ای و حتی بازار ایران بپردازیم و راجع به هر کدام از آن‌ها صحبت کرده و شما را راهنمایی کنیم. ویدئو گویای همه چیز است؛ پس سخن را کوتاه کرده و شما را به تماشای این ویدئو دعوت می‌کنیم:

تهیه شده در  زومجی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات