جمع‌بندی کنفرانس سونی در نمایشگاه بازی توکیو 2015

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
مطالعه 2 دقیقه
بالاخره به نمایشگاه بازی توکیو ۲۰۱۵ رسیدیم و سونی کنفرانس خود را برای معرفی محصولات جدید برگزار کرد. در ادامه می‌توانید جمع‌بندی کنفرانس سونی در این نمایشگاه  و مشروح تمام اخبار منتشر شده از آن را مطالعه کنید.
تبلیغات

اگر بخواهیم کنفرانس امسال سونی در TGS 2015 را با سال‌های پیش مقایسه کنیم، می‌بینیم که آنچنان خبری از انحصاری‌های بزرگ نبود و بیشتر خبرها مربوط به بازی‌های سایر کمپانی‌ها برای پلتفرم‌ پلی‌استیشن بود. البته رونمایی از بسته‌ الحاقی Bloodborne: Old Hunters را شاید بتوان گل سرسبد این کنفرانس دانست ولی از طرفی، رونمایی از بازی تیراندازی تیمی Resident Evil: Umbrella Corp چیزی نیست که طرفداران قدیمی این سری بازی‌های ترسناک انتظارش را می‌کشیدند. کاهش قیمت کنسول پلی‌استیشن 4 در ژاپن می‌تواند اولین قدم سونی به سوی ارزان‌ کردن کنسول خود در سایر نقاط دنیا باشد. پلی‌استیشن 4 از اولین روز عرضه‌ خود از قیمت مناسبی برخوردار بود که همین باعث شد تا فروش کنسول تحت شعاع قرار بگیرد و بیشتر از رقیبش، ایکس‌باکس وان مورد استقبال قرار گیرد.

اگر موفق به دنبال کردن همه‌ی اخبار کنفرانس سونی نشده‌اید، در زیر می‌توانید آنها را مشاهده و با کلیک بر روی آنها، از جزئیاتشان آگاه شوید:

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات