زوتاک محصولات مبتنی بر Nvidia GTX950 را معرفی کرد

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
زوتاک کارت گرافیک‌های جدید مبتنی بر تراشه Nvidia GTX950 را با طراحی منحصر به فرد در زمینه ایجاد تعادل بین کارایی، اندازه و دما معرفی کرد.
تبلیغات

هرچقدر که ظاهر و جزئیات کارت گرافیک های معرفی شده را بیشتر بر انداز میکنیم به ویژگی های منحصر به فردی از سوی شرکت Zotac مواجه می شویم.

در مدل AMP! edition دو فن IceStorm 90 میلی‌متری با ظاهر کربنی به کار رفته که همراه با به کار بردن یک صفحه فلزی زیبا در پشت کارت گرافیک زوتک (Back Plate) ، طراحی زیبای این محصول را، در کنار قدرت اورکلاکینگ بالایش به نمایش می گذارد.

zotac 2

زوتاک در سری GTX950 خود، کاربران با نیاز های خاص را نیز فراموش نکرده ، در این سری، کارت گرافیک کوچک و مجهز به یک فن و البته اورکلاک شده هم به چشم میخورد که برای کاربرانی که از کارت گرافیک کوچک خود توقع کارایی بالا دارند ایده آل است، البته این محصول با بهره بردن از فناوری FREEZE ، که به توقف کامل فن در دماهای پایین می انجامد، یک گرافیک کامل با کارایی بالا، سایز کوچک و صدای کم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

از دیگر ویژگی های سری GTX950 می توان به مدیریت مصرف بهتر ، پشتیبانی از DirectX.12 ، OpenGL 4.5 و سازگاری کامل با ویندوز 10 اشاره کرد که زوتاک نیز مدیریت مصرف و دمای بهتر ، صدای کمتر و قدرت بیشتری به این ویژگی ها اضافه کرده است تا با حداقل هزینه ، گیمرها را از امکانات زیادی بهرمند سازد.

zotac 3

این کارت گرافیک با گارانتی آواژنگ در بازار ایران موجود است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات