قابلیت دریافت اعلانیه‌های فیسبوک در مرورگر کروم ممکن شد

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش گوگل API مربوط به ارسال اعلانیه‌ها را در اختیار توسعه دهندگان قرار داد تا با استفاده از آن وب‌سایت‌ها بتوانند اعلانیه‌های مورد نیاز خود را از طریق مرورگر کروم به کاربران نمایش دهند. فیسبوک نیز از جمله‌ی این وب‌سایت‌ها است که از این پس اعلانیه‌های خود را با بهره‌گیری از این قابلیت بدون نیاز به نصب اپلیکیشن فیس‌بوک برای کاربران ارسال خواهد کرد.
تبلیغات

با استفاده از قابلیت جدیدی که مرورگر کروم از طریق Chrome Push در اختیار کاربران قرار داده، وب‌سایت‌ها می‌توانند اعلانیه‌های خود را بدون نیاز به نصب اپلیکیشن به کاربران نمایش دهند. فیسبوک نیز به جمع این وب‌سایت‌ها پیوسته و از این پس کاربران قادر خواهند بود تا اعلانیه‌های خود را در این شبکه اجتماعی بدون نیاز به نصب اپلیکیشن آن در مرورگر کروم دریافت کنند. البته بایداین ویژگی را در فیس‌بوک فعال کرد تا بتوان اعلانیه‌ها را در کروم دریافت کرد.

شاید از خود بپرسید که با وجود اپلیکیشن فیس‌بوک چه نیازی به استفاده از کروم برای چک کردن وضعیت شبکه‌ی اجتماعی وجود دارد. شماری از کاربران به حجم اشغال شده روی گوشی توسط فیس‌بوک نیاز داشته و از این‌رو ترجیح می‌دهند تا به جای داشتن اپلیکیشن اختصاصی این شبکه‌ی اجتماعی از مرورگر برای چک کردن وضعیت حساب کاربری خود استفاده کنند.

ChromePushInt

از نظر مصرف داده نیز باید به این موضوع اشاره کرد که استفاده از نسخه‌ی وب فیس‌بوک در مقایسه با اپلیکشن بسیار به صرفه‌تر است. استفاده از نسخه‌ی وب فیس‌بوک در بسیاری از کشور‌های در حال توسعه نیز به اپلیکشن آنترجیح داده می‌شود.

افرادی که تمایل دارند تا اعلانیه‌های فیس‌بوک را از طریق مرورگر کروم در گوشی خود دریافت کنند، می‌توانند با انجام تنظیمات زیر این قابلیت را فعال کنند:

  • در مرحله‌ی اول باید اطمینان حاصل کرد که اپلیکشن کروم به آخرین نسخه بروز شده است.
  • مرحله‌ی دوم مربوط به اجرای اپلیکیشن کروم در سیستم عامل اندروید است.
  • سپس باید وارد فیس‌بوک شد که در این مرحله‌ی درخواستی مبنی بر تایید نمایش اعلانیه‌ها در کروم برای کاربر نمایش داده می‌شود. با تایید این مرحله، از این پس اعلانیه‌های فیس‌بوک از طریق مرورگر کروم قابل دریافت خواهد بود.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات