کنفرانس رسمی ال‌جی ۹ مهرماه برگزار می‌شود: احتمال معرفی LG V10 مجهز به نمایشگر کمکی

سه‌شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷
مطالعه 2 دقیقه
شرکت ال‌جی ارسال دعوتنامه برای کنفرانس روز ۹ مهر خود را آغاز کرده است. هر چند ال‌جی در مورد محصولاتی که در این کنفرانس معرفی می‌شوند حرفی به میان نیاورده است اما می‌توان حدس زد که گوشی V10 در آن روز معرفی شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ال‌جی روز ۹ مهر ماه کنفرانسی در نیویورک برگزار خواهد کرد که انتظار می‌رود در آن از گوشی هوشمند جدید خود پرده‌براری کند. ماه گذشته گوشی هوشمند ال‌جی در پایگاه داده آژانس رگولاتری چین، TENAA به ثبت رسید. با این که ابتدا تصور می‌شد این گوشی جی ۴ پرو باشد اما پس از این که مشخص شد دارای صفحه نمایش کمکی خواهد بود، حدس و گمان‌ها عوض شده و نام V10 برای این گوشی فاش شد.

البته این اولین تلفن مجهز به صفحه نمایش کمکی نخواهد بود چرا که سامسونگ در سال ۲۰۱۰ میلادی گوشی با نام Samsung Continuum با این ویژگی معرفی کرده بود.

LG G4 Pro V10

بنابر گفته‌ی منابع آگاه این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی، پردازنده‌ی ۶ هسته‌ای اسنپدراگون ۸۰۸، ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا با حافظه‌ی میکرو اس‌دی خواهد بود. دوربین اصلی V10 ۱۶ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسل خواهد بود. باید تا ۹ مهر ماه منتظر ماند و دید که ال‌جی چه محصولاتی را برای معرفی به علاقمندان خود در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد گوشی جدید ال‌جی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات