گارانتی تعویض باتری‌ گوشی‌های سامسونگ به یک سال افزایش یافت

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند به بخش جدانشدنی زندگی امروز تبدیل شده‌اند و قابلیت‌های فراوانی را در اختیار کاربرانشان قرار می‌دهند. اما تمامی این کاربردهای جذاب فقط در صورتی مؤثر است که باتری تلفن همراه با شما همراهی کند. سامسونگ به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران موبایل‌های خود، مدت‌زمان گارانتی باتری‌های خود را افزایش داده است.
تبلیغات

کاهش انرژی باتری در طول روز، یکی از مهم‌ترین معضلات کاربران گوشی‌های هوشمند است. اگرچه در گذشته گوشی‌های موبایل می‌توانستند روزهای متمادی روشن بمانند و شارژ باتری را حفظ کنند، اما این نکته درباره گوشی‌های هوشمند صادق نیست. به عبارت دیگر، همین پرکاربرد بودن گوشی‌های هوشمند، گاهی می‌تواند مشکل‌آفرین نیز باشد؛ چراکه به‌واسطه استفاده زیاد به‌سرعت شارژشان تمام می‌شود. بنابراین شاید لازم باشد، دست‌کم یک‌بار در روز شارژ شوند. به گفته کارشناسان و تکنسین‌های حوزه موبایل و آی‌تی، هرچه دستگاه‌های موبایل بیشتر در حال شارژ باشند، عمر باتری‌شان نیز به همان ترتیب کم‌تر می‌شود. البته راهکارهای زیادی برای افزایش طول عمر باتری گوشی هوشمند وجود دارد که کمک زیادی به ذخیره انرژی گوشی هوشمند می‌کند.

ممکن است تمامی نکات تخصصی را درباره شارژ گوشی رعایت کرده باشید اما همچنان باتری گوشی هوشمند شما در مدت کوتاهی خالی می‌شود و نیاز به تعویض باتری دارد. به‌تازگی شرکت سامسونگ الکترونیکس از ارائه‌ی سرویسی ویژه برای تلفن‌های همراه خود خبر داده که بر اساس آن مدت‌زمان گارانتی باتری‌های موبایل افزایش یافته است.

پیش از این، تلفن‌های همراه سامسونگ شامل شش ماه گارانتی تعویض بودند، اما سامسونگ به‌منظور خدمت‌رسانی بیشتر به کاربران تلفن‌های همراه خود، مدت‌زمان گارانتی باتری‌های خود را افزایش داده است. به این ترتیب که تمامی گوشی‌های تلفن همراه سامسونگ که در ایران با گارانتی معتبر و از نمایندگی‌های مجاز خریداری‌شده باشند، شامل یک سال گارانتی تعویض خواهند بود. کاربران تلفن‌های سامسونگ می‌توانند پیش از گذشت یک سال از اولین راه‌اندازی گوشی موبایل، از این طرح ویژه استفاده کنند و در صورت خرابی باتری، آن را با باتری جدید تعویض کنند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات