موتورولا اپلیکیشن Motorola Connect را بروز کرد

دوشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
کاربران گجت‌های تولیدشده توسط موتورولا برای مدیریت گوشی‌ها یا ساعت‌های هوشمند خود از یک اپلیکیشن با نام Motorola Connect استفاده می‌کنند. در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که از این اپلیکیشن استفاده می‌کنید، پس باید بروزرسانی منتشر شده را از طریق گوگل پلی دانلود کرده و از قابلیت‌های جدید ارائه شده در آن، استفاده کنید.
تبلیغات

موتورولا بروزرسانی جدیدی را برای اپلیکیشن Motorola Connect منتشر کرده که قابلیت‌های جدیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله‌ی این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن موتو ۳۶۰ (۲۰۱۵) به لیست گجت‌های پشتیبانی شده اشاره کرد. از جمله‌ی سایر گجت‌هایی که می‌توان نام آن‌ها را در میان ابزار‌های پشتیبانی شده توسط این اپلیکشن برشمرد باید به موتو ۳۶۰، موتو پالس (Moto Pulse)، موتو ساراند (Moto Surround)، پاوربانک میکرو موتورولا، موتورولا کی‌لینک (Moto Keylink) و موتورولا کانکت پی‌سی اشاره کرد.

MotorolaConnectInt

همچنین در این بروزرسانی، رابط کاربری بهبود یافته تا تعامل با منوها ساده تر شود. از نظر ظاهری اپلیکشن جدید موتورولا بسیار شبیه به Moto App است که در موتو جی و موتو ایکس شاهد آن بودیم.

موتورولا یک کلید شناور را در این اپلیکشن گنجانده که می‌توان با استفاده از آن انواع ابزار‌ها را اضافه کرده و بین آن‌ها سوییچ کرد. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان واچ فیس‌های مورد استفاده در ساعت هوشمند موتورولا را نیز تغییر داد که احتمالا واچ فیس‌های موتو ۳۶۰ جدید نیز به آن اضافه شده است.

البته نباید بهبودهای امنیتی صورت گرفته در این اپلیکشن را نیز از یاد برد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات