زوم‌اپ: بازی دیگری از سازندگان فروت نینجا Radical Rappelling

شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
Radical Rappelling یکی دیگر از بازی‌های جذاب و دوست‌داشتنی تیم بازی‌سازی Halfbrick Studios است که سابقه‌ی ساخت بازی‌هایی همچون Fruit Ninja و Jetpack Joyride را در کارنامه‌ی خود دارد. با زوم‌اپ همراه باشید.
تبلیغات

خوشبختانه در صنعت بازی‌سازی موبایل، چند تیم بسیار قدرتمند وجود دارند که با ساخت بازی‌هایی فوق‌العاده، ساعت‌ها کاربر را سرگرم خواهند کرد. HalfBrick یکی از این تیم‌ها بوده که بسیار بعید است کاربری وجود داشته باشد که با معروف‌ترین بازی این شرکت یعنی Fruit Ninja آشنایی نداشته باشد. بعد از بازی فوق‌العاده‌ی Fruit Ninja و همچنین بازی جذاب Jetpack Joyride، این بار این تیم یک بازی جذاب دیگر با نام Radical Rappelling منتشر کرده است که همانند هر دو بازی ذکر شده، این بازی نیز سبکی جدید را به کار گرفته و به نوعی از ایده یا سبک یک بازی دیگر استفاده نکرده است که به نوبه‌ی خود، امری بسیار تحسین‌برانگیز و خلاقانه به حساب می‌آید.

Radical Rappelling2

در Radical Rappelling، شما در نقش یک کوهنورد ایفای نقش خواهید کرد که به قله‌ی کوهی با ارتفاع بی نهایت رسیده است و اکنون قصد پایین آمدن از آن به کمک طناب‌های مخصوص را دارد و شما باید در این زمینه به او کمک کنید تا بدون برخورد به موانع موجود در راه، این امر را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. کاراکترهای بازی، یک کوهنورد مرد و یک کوهنورد زن خواهند بود که می‌توانید مطابق میل خود، بازیکن خود را انتخاب کنید که البته لازم به ذکر است که این انتخاب، تفاوتی در نحوه‌ی عمل یا امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد نخواهد داشت. Radical Rappelling با وجود آنکه موفق به کسب محبوبیتی در حد و اندازه‌های دو برادر خود نشد، با این حال این روزها یکی از محبوب‌ترین بازی‌های موبایلی است که گیمرهای علاقه‌مند به بازی‌های رکوردی، مطمئنا عاشق آن خواهند شد. برای دانلود این بازی می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

 

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir با ما در میان بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات