زومجی: ۱۴ بازی موبایلی‌ که هرگز از روی گوشی های هوشمند خود پاک نخواهید کرد

شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
در سال‌های اخیر بازار بازی‌های موبایل به شدت رونق پیدا کرده است و همه ما بر روی گوشی‌های هوشمند خود تعدادی بازی داریم. زومجی در مقاله‌ای خواندنی شما را با ۱۴ بازی موبایلی آشنا می‌کند که هیچگاه از گوشی هوشمند خود پاک نخواهید کرد.
تبلیغات

«حافظه شما تقریبا پر شده است، از قسمت تنظیمات، حافظه خود را مدیریت کنید» این پیغام را بدون شک همه ما تابه حال بر روی گوشی‌های تلفن همراه خود مشاهده کرده‌ایم. هنگامی که با چنین پیغامی مواجه می‌شوید، می‌دانید اولین کاری که باید بکنید پاک کردن تعدادی از برنامه‌ها و بازی‌های نصب شده بر روی گوشی هوشمندتان است. با این وجود تعدادی بازی هستند که ما هرگز نمی‌توانیم خود را مجاب کنیم که آنها را از روی دستگاه خود پاک کنیم. شاید حتی برخی از این بازی‌ها را مدت‌های مدیدی است که بازی نکرده‌ایم، اما نوعی دلبستگی به آنها داریم که زدن دکمه «حذف برنامه» را برای ما دشوار می‌کند. در زیر با هم نگاهی می‌اندازیم به ۱۴ بازی موبایلی که جزو این دسته از بازی‌ها به حساب می‌آیند.

برای مطالعه ادامه مقاله به زومجی مراجعه کنید.

اگر به اخبار بازی و سرگرمی علاقه‌ دارید، به زومجی سر بزنید. شما همچنین می‌توانید آخرین رخدادهای زومجی را از صفحه‌ی  اینستاگرام زومجی دنبال کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات